Söndag..

Vaknade upp och mådde skiiit dåligt, var hur ful som helst o ville bara dö. Och då menar jag inte att jag va ful så som ruffsig i håret eller ful utan smink eller något sånt uatn mina ögon hade svunnat upp så otroligt mycket. Hade vem som helst (förutom sandra) sett mig då hade ni bara skrattat så ful va jag.

Hade ont överallt och ville bara spy. Och hur trött jag än va så pallrade jag mig upp och ut på stan, det var INTE latch. Jag och Sandra köpte en pizza och en kladdkaka på storek innan vi drog till lokalen för att städa all skit. Jag ville typ dö tror nog aldrig att jag har mått så dåligt, inte på jääävligt länge iallafall och nu snackar vi INTE bakfylla utan det var något annat, vet inte riktigt var bara =/.

Yeah yeah gick vidare med tjejerna till min lägenhet och lämnade o hämtade saker, Baby B var även där så vi drog hem till mamma sen. Åt lite mer mat o var bara med Baby hela kvällen fram tills att jag somnade, hihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0