Söndag...

Vaknade upp och kände hur hela min kropp värkte, från topp till tå b-o-k-s-t-a-v-l-i-g-e-n!!
Tror inte någon fattar hur mör jag var efter denna helg, det är sjukt, ska jag säga er hur min kropp egentligen orkar med mig som "ägare" haha. Hur som helst vi packade ihop snabbt och rörde oss mot odenplan där jag tränar på caribbean dance studio som dancehall tränare. Det var lite fler tjejer som jag inte riktigt kände igen idag på träningen och vi körde igenom lite steg också lärde jag ut två nya steg, dom flesta snappade upp det ganska så snabbt och vi körde på.

Över till korreografin där vi byggde på ca. 2 8:or och ändrade vissa små saker som jag tyckte att det skulle ändras på. Efter det så gick jag och Sandra till Mcd ( mc donalds) och trotts att jag slutat äta helt o håller på mcd och vägrar köpa något däri från ( p.g.a. att dom stödjer israel och mcd är från usa) så var jag tvungen, eftersom att jag var sååå hungrig det var det närmaste stället att äta på och även det första jag åt på hela dagen, då ska jag säga er att klockan var ca. 18.10 när vi började beställa.

När vi hade käkat klart så beställde vi latte och oboy för vi frös( vi satt precis vid dörren, dumma som vi var) och ville hålla oss varma. Sedan så blev det telefon samtal efter sms titt som tätt och jag och Sandra krigade på varsit plan för att folk psykade oss. Vi satt kvar och snackade med varandra väldigt länge om allt mellan himmel o jord och när klockan var 20.30 ( alltså ca.3 timmar senare) så rörde vi oss där i från.

Jag bestämde mig då för att stanna kvar i Stockholm och åka hem till baby B medans Sandra skulle ta tåget tillbaka till uppsala. ag hängde med henne in till tågstationen och köpte en biljett och visade hene exakt vart hon skulle gå på osv..
Vi satte oss ner och väntade i 15 minuter på tåget och sedan så rullade det in på spåret och jag sa hejdå till Sandra.

Jag åkte hem till B och hade det allmänt trevligt. Vi låg och myste och pratade tills jag somnade och det var hur mysigt som helst. Bilder kommer senare, kram på er =)

 

 



Kommentarer
Postat av: Lisa

sjukt snyg du e i ditt morka har, man blir ju inte lite sugen!

2009-03-18 @ 16:41:38
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0