Mot stockholm

Vi börjar väll med fredag... som sagt vaknade upp hos Sandra och snackade med Derias då vi bestämde oss för att dra till Stockholm, vi 3 alltså! Jag och Sandra packade ihop hennes feta väska väldigt snabbt, det va bara o kasta i kläderna man ville ha, eller rättare sagt kanske ville ha så väskan blev full och självklart så användes inte ens hälften av kläderna - haha. Vi åkte hem till min mamma där jag gjorde samma sak med min väska fast jag fick dock inte plats med så mycket kläder som jag kanske ville ha eftersom att jag skulle packa in en massa danskläder osv... Snabbt gick det iallafall. Städade upp lite i syrrans rum med eftersom att hon tjatade om att det var stökigt tog bort alla kläder ja använt eller rättare sgat prövat och kastat på golvet och kvar var Mabous leksaker som jag då insåg gjorde att rummet såg stökigt ut.

Vi mötte upp derias och pallade ej gå så vi tog bussen en hållplats bort till hennes bil där den var parkerad. Vi hoppade in i bilen, stoppade in mina skivor och pumpade volymen på max för att sedan dra till mcd (mc donalds) där vi köpte en cheesburgare innan vi for mot macken för å tanka bilen och sedan så var vi på väg mot etockholmo.

Ska till o börja med säga att vi var framme i stockholm 25 minuter senare men efter som att vi missade en, två.. eller tre avfarter där vi borde svängt av så åkte vi aldeless förlångt och hamnade på vägen mot göteborg ( så kan det gå med hög musik, mycket snack och tjaffs om låtarna i bilen - haha) vi stannade vid en mack som beskrev vägen väldigt bra och nu var vi observanta på alla jävla skyltar.

Vi var på väg mot Bromsten för att hämta upp farmor hos min faster å på vägen dit så var det fetaste polis avspärrningen med ambulans o shiet så vi fick åka en annan omväg, vi som redan var virriga haha men det gick bra och vi hämtade upp farmor också åkte vi hem till henne där vi började att fixa i ordning oss inför kvällen... some pics kommer här =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0