Måndag..

Vaknade upp med världens finaste ansikte brevid mig, bara fejjan gjorde mig glad för dagen. Sedan så ringde Marica mig för att vi skulle sticka iväg å pröva på en affro danskurs det var skiit roligt å något man skulle kunna göra för skojs skulle, nån gång ibland. Sedan så pkte jag hem till Derias och hämta mina o' syrrans grejer som har legat kvar sedan helgen. När jag kom hem så var jag ensam o helt slut i kroppen.

Efter en stund så kom mamma, isa och mabou hem och det blev livat direkt. Jag tror min mamma har fått en ordentlig feber elle bloggförbud av kungen för hon gick upp och la sig direkt..:O. yeah ja menar det diirekt!! hahah hon som aldrig skulle lämna datorn så där när hon kom hem. Hur som helst jag och syster yster - Isa Bajsa hade tråkigt så vi bestämde oss för att packa ihop och dra hem till Sofia, MIN BÄÄSTIIS.


Vi packade o missade en buss, o packade o missade en till buss,  tredje gången gilt som man säger =). Väl nere på stan så blev vi gäälet sugna på en subway macka så vi drog till med en sån med, nu är jag hos Sofia. Isa har gått till skolan och sofia är nere på stan o ränner och jag sitter här i soffan och knappar på datorn. Jag har gjort två jättefina blogg designer till Både Sofia och Isa med som ni kan kolla på Här & Här - visst är dom fiiina?.. det tog typ 10 minuter att gör dom, det gick as fort, jag läär mig ;)

haha jag och Isa packar två feta väskor för att vara hos sifia i en natt ( jag kanske stannar i två) Tänkte ta o lägga in ett litet filmklipp på när min syster flippar och hoppar om kring vid hållplatsen medans vi väntar på bussen - haha Piiiiiz


Kommentarer
Postat av: Isatou

ahahha jaa syster vi hade dunder,hahaha vet ej vfrmen jag va heelt flippad igår när vi skulle t Årsta hahahahaahah :D

2009-03-10 @ 14:46:39
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: isatou

haha juste och tack för designen, feettt fiinn <3

2009-03-10 @ 14:47:45
Postat av: Sepideh

isatou är världens bästa <333333

&jag älskar henne ! :D

även om hon slår mej när jag bara försöker hjälpa henne ;(

2009-03-10 @ 16:43:17
URL: http://sdelparastaran.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var på jungle fever/bootylicious va?

recheal e gryyyyyym



holla back

2009-03-10 @ 18:04:41
Postat av: Tonårsmorsa

Pendlingen till Stockholm knäcker mig rakt av! :-(

2009-03-10 @ 19:39:38
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Binta

Anonym: vad e de? ingen aning tror nog inte att jag va där alltså, du måste ha blandat ihop mig med någon :P



Mamma: staaaackars mamma =(

2009-03-10 @ 22:32:44
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Isa e kopia av Jaiiiieriii :)

2009-03-13 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0