Måndag...

Idag har jag absolut inte gjort mycket alls. Jag vaknade upp hemma hos baby där jag fortfarande är och vi har bara chillat här hemma hela dagen, jag har ägnat mycket tid till att skriva ner helgen i de inläggen här nedanför så att ni ska kunna läsa dag för dag vad jag gjort.

Jag och baby kom hem för inte så längesen vi åkte till max och åt och körde förbi statoil och köpte cigaretter. Det har varit jätte mysigt att få vara med baby hela dagen aldeless själv och på väg tillbaka från max så körde jag hem i bilen =) Weeei hahaha men jag blev skit skraj i en rondell för att polisen åkte för bi och det kändes faktiskt som att dom kollade extra mycket påmig, haha jag va heeelt nojjig och körde som en "guzz" som baby sa.

Jag: Omg omg omg tänk om dom såg mig!! kollla i backspegeln, kommer dom efter mig..?
B: haha neeej och om dom skulle göra det visa att du är en tuff gettho tjej som du är i vanliga fall...
Jag: neeej jag kommer börja grina och säga att du tvingade mig och sa att man fick köra på den här vägen utan körkort!!
B: hahahahahahh neeej men vadå jag trodde du va en tuff GTA - tjej som skiter i polisen..
Jag: neej då har du fel =/

hahaha eller  fuck the police som mathilde och derias har gjort en ny betydelse för!!

 

 






 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy på dig busunge ;)hehehe var försiktig om du åker fast kan det leda till att du inte får ta ditt körkort när du väl vill ta det,så du vet. puss puss från tjockisen....

2009-03-17 @ 11:53:46
Postat av: Isatou

AA haha mathi och derias fuck the police, hahaha roliga ni va :P :)

2009-03-17 @ 20:22:01
URL: http://isatou.blogg.se/
Postat av: Binta

Emma: yeah yeah i knooow men lite spänning i tillvaron skadar ju inte ;)

2009-03-19 @ 13:12:09
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0