Lördag O' Binta firade 20 år =)

Jag har aldrgi varit så stressad i heeela mitt liv som jag var under hela lördagen. Jag och derias körde fram o till baka hit o dit för att hämta o fixa med det ena o det andra. Folk o dom som serverade började med maten o jag va gaalet stressad Mua ( make up artisten) sara var redan på plats hemma hos derias med dom andra tjejerna och jag var galet sen.Aja väl på plats så började vi att sminka mig direkt alla fixade iordning sig och klädde på sig. Och här blir jag sminkad =)
När jag kom fram till lokalen hade tjejerna dekorerat skit fint, precis som jag ville ha det och allt var klart, alla hade inte kommit riktigt än så i väntan på dom, så serverades alla  bål med frukt som diana El soudi hade gjort och den var duunder good =) Tack hayatii!!
Nåja dom sista hade kommit och maten serverades. Det var hur gott som helst o jag var as hungrig så det satt perfa! Och alla nästan alla tjejerna var på plats, det kunde inte bli en bättre födelsedag =)

När vi var mätta o belåtna så blev det lite dans och sedan så gjorde Mathilde as gooda Smoothies till allihopa, super duper gott men tyvärr så har jag ingen nice bild på Smoothin.. om inte någon anna fick med en på bild?!
Hur som helst så fortsatte kvällen och det blev dans och fest och ännu mera alkohol och champange öppning osv...


Grannarna var däremot skiit jobbiga för dom ringde och klagade hela tiden, ja ville bomba hela deras hus för det var inte bara 1 familj som klagade. Tanten man hyr lokalen av hade iof varnat mig hon sa typ att garnnarna var jätte tjuriga och klagar för MINSTA lilla, men aja whatever det var värt det. Min dag var dunder =) Det är inte många gånger fester lyckas i uppsala med så blandat folk som det var men denna gång så kännde jag min endå nöjd, vilket jag tror att dom flesta som var där också gjorde??!

Efter festandet så kom securitas (kmr ej ihåg om de va dom eller något annat vakt företag) Grannarna hade ringt IGEN :O?! Jävla Fitt grannar. Aja hur som helst klockan var typ 1 på natten och vi alla skulle ta bussen in mot stan för att festa vidare mot people, så dom kom perfekt till när jag avslutade festen. Dom som inte var 18 rörde sig typ hemmåt..? och dom som var 18 å tråkiga rörde sig också hemmåt. Men vi andra drog till People och festade vidare.

När jag kommer fram så upptäcker jag att jag glömt mitt Leg/pass så jag får panik ringer en vän som jobbar där men kom på att han va i Gbg. Sandra ringer till Dennis som öppnar bakdörren så att vi kunde komm in eftersom att Göra (vakt chefen som vet att jag e över 18) inte heller jobbade utan var ledig så han festade själv inne på people, haha =))

Aja Jag och sandra festade med adam o grabbarna hon försökte få i mig mer alkohol men nej tack, det behövdes verkligen inte. Hur som helst hela min kväll blev faktiskt lyckad, från början till slut!!... som sagt, Kvällen slutade bra. och mer bilder får ni någon annan dag =) Kramiiiz =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

du va så fin Binta :D , det är du alltid med allt va perfekt den där kvällen. Jag hade en dunderkväll och du lyckades få de så bra som möjligt.

2009-03-09 @ 23:00:56
URL: http://asssa.blogg.se/
Postat av: Sessi

Väldigt fint alltihopa, trevligt att höra att du hade kul hela kvällen, från början till slut.

Synd att jag inte kunde komma till middagen dock, på grund av jobb.. nio timmarspass.. men det hindra mig inte från att komma till själva festandet senare..

puss och kram, snygging!

2009-03-10 @ 00:58:30
Postat av: Saraaaaaaa

jag hade jättekul, grattis igen :)

2009-03-10 @ 15:07:32
URL: http://sejra.blogg.se/
Postat av: evelina

Grattis i efterskott :) måste fråga vart dina skor kommer ifrån, de svarta höga? säker beställda men värt att fråga :) och klänningnen va skitsöt!

2009-03-12 @ 13:24:32
URL: http://enevelina.blogg.se/
Postat av: Blacki

Dunder kväll.. Å jag va ju bara bääääääst hahaha =D

Hype till max.. Love you girlfriend.. warrrriiiii doo

2009-03-13 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0