Im back in U town!

Okej som sagt är tillbaka till uppsala igen efter ett väldigt trevligt dop igår i sthlm med Isatou(syster) Jainaba (syster) Mathilde (kisin) & derias ( en kär vän ). Det bjöds på välsigt god mat i omgångar, efterrätt och en massa gott, bebisen heter nu Mariama och är döpt efter lillebrors faster =) Och det är fortfarande världens sötaste unge, tro mig! Ni kommer att få se lite bilder med. Det var hur mycket barn som helst på dopet och alla fastnade hos mig o jai, hahah!!

Jag låter bilderna tala för sig själv helt enkelt men isa drog iväg med min kamera till skolan så ni får dom senare =) Piiz

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Har du sett att någon har snott bilden från när du var liten och lagt in som bakgrund på en fransk hemsida om dreads? Jag har försökt maila dem, men det står att mailadressen inte finns...



http://mes-dreads.com/

2009-03-28 @ 15:03:53
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0