Idag & Nu..

Tack så jätte mycket till alla er som grattat mig via sms, bloggen, facebook, msn, kedje brev, o telefon samtal ( även fast ni ringde o väckte mig på "morgonen")

Idag har jag....
*Vaknat 158 gånger för smsen jag fick mitt i natten, på morgonen och telefonsamtalen..
*Åkte sjukt mycket tåg fram å tillbaka genom stockholm..
*Varit hemma hos faster och gjort hårförlängning..
*varit överdrivet trött..
*Svarat på ganska så EXAKT 148 Facebook meddelanden, folk hade skrivigt grattis...
*Skickat mer än 160 sms fick radera allt tre gånger..
*Saknat min familj..
*retat lilla syster (jai)..
*Ätit härlig Gambiansk mat..
*snackat mycket i telefonen..

Nu ska jag....
*Logga ut från datan..
*skriva lite fler sms..
*ladda mobilen efter en sådan aktiv dag..
*ringa lite samtal..
*äta något gott..
*umgås med syster & mr. Cool som precis kom hem till oss..
*Ringa baby B..
* sen ska jag sova.. och NÅDE den som väcker mig imorgon före 13.00..

Imorgon (Tisdag) kommer att bli en jävligt aktiv och spännande dag, piiiiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0