en vanlig "dans söndag"

Söndagen var kaos och eftersom att vi kom hem typ halv 7 på morgonen så vart det inte mycket sömn alls för våran del eftersom att jag skulle upp "tidigt" till danslektionen i odenplan som jag dessutom blev sen till igen... *suck* att jag äldrig kan lära mig licksom =(. Hur som helst så gick dansen faktiskt bra och jag fick mycket bättre respons av mina elever än vad jag brukade få, vi fortsatte på koreografin som snart är klar.. det behövs bara en till 8:a så ska vi börja på en ny koreografi, men det ser bra ut och dom börjar bli bättre ... det är kul o märka skillnad på sina elever som tränare!

Efter dansen så rensade jag och sandra båra plånböcker och konton för att käka en massa mat innan vi skulle bege oss mot tågstationen för att ta tåget tillbaka till uppsala =) Jag var helt deck (trött) och somnade typ på tåget, när vi var framme i Uppsala så åkte jag direkt hem till mamma och festade hååårt med kudde och täcke.. pizz =) ( bilder kommer sen)

 

På bilden: Sandra & Binta efter en helg i Stockholm =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0