2 filmer och ett natt/ute mission

Sandra kom hem till mig "tidigt" på måndagen (tidigt som i, tidigt för binta typ klockan 14.00) och sedan så satt vi och pratade och käkade pannkakor som syrran hade lagata, muums =) Efter det hoppade ja in i duschen och fixade iordning mig för vi skulle hem till derias och hämta hennes bil innan vi stack iväg till stenhagen för att plocka upp Mathilde. Vi alla tre åkte hem till Derias och hade dte trevligt och snackade på och drack te också vad det dags för sandra att röra sig hemmåt.

Jag derias och Mathilde blev kvar och bestämde oss för att kolla på film. derias somnade efter 10 minuter men jag och mathilde kollade klart och filmen var hur bra som helst. Det var bed time stories som vi kollade på och alla borde se den, fett söt film asså ja sväär... När filmen var klar så väckte mathilde derias och hon blev fett sur hahah men sen så vaknade hon upp helt själv.

Klockan var typ 02.00 jag snackade med min kära vän Ario och vi gick ut och mötte honom mitt i natten och han RÄDDADE oss, bokstavligen. Vi gick hem å käkade lite pizza och nojjade upp oss själva för grannen (derias har en skiit läskig granne som smygtittar in på henne och går över till hennes balkong på 5:e våningen haha) vi bestämde oss för att kolla på en till film och dne här gången blev det den nya skräckfilmen "the unborne" asså jag kiiiiiiiiiissade på mig..

Vi har filmat precis innan läskiga scener (mathilde hade sett dne på bio) så jag ska lägga in i bloggen sen så får ni hör hur vi skriker osv.. hahaha nej men den va heeelt klart bra. alla borde se den som gillar skräck. ingen vågade gå upp ur sängen, alla skrek och gömde sig under täcket och vi kollade med tändlampa tillslut hahha och vi vänta bort alla speglar i början för den handlade om speglar.

Efter det va jag trött som en försökskanin så det var natti natti för mig. Måste bara säga att jag vaknade upp mitt i natten av att jag hade min tå på mathildes läppar, fråga mig inte hur vi sov. hahaha hon låg tvärs över sängen längst ner och jag och derias låg som cp barn. katten bet mig förresten och kom och hoppade på mig när jag sov så jag kastade ner den på golvet tusen gånger (sorry derias men jag e rädd för katter, hahahaha)

Kommentarer
Postat av: Derias

asså vilket liv vi lever ahaha

2009-03-25 @ 02:41:08
URL: http://deri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0