The hangover/ Baksmällan!!!

Nu är jag back on track bland folk som känner varandra för väl och bara snackar skit om varandra hela dagarna, och nu har då alla förstått att jag är tillbaka i Uppsala, men inte så länge till för ikväll sticker jag tillbaka till  Stockholm igen, weeei =)

Igår var jag och grabbarna på Bio och såg baksmällan och fy faaaan vad den är rolig, ni måste verkligen se den, om ni inte har sett den, jag skrattade mig till döds igenom hela filmen fastän att jag A-L-D-R-I-G skrattar i komedi filmer. hahahha jag dööör ni MÅSTE verkligen se den och jag MÅSTE bara gå coh se den en gång till. hahah!! Nä alltså filmen DÖDAR som sagt och den ska ses LÄTT fler gånger från min sida =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag va också på den igår och den va så jävla grym. Skrattade mig också egenom hela filmen :D

2009-06-22 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0