Binta dissar bloggare!!

Nu är jag vaken, och solen står som högst på himlen, vädret är galet fint och jag ska ut och upptäcka världen lite. Jag åkte aldrig till stockholm igår, allting blev för sent och oplanerat att vi skuter upp det istället. Nu sitter jag här hemma aldeless själv vid datan, ingen är hemma. Isa är ute, Jai är på fyrishov, Hareg är på stan och mamma jobbar. Jag måste hitta på något roligt att göra, tror jag ska upptäcka saker å ting. Väntar iallafall på Sara & Mona som skulle komma förbi, vet inte riktigt vad vi skulle hitta på men någonting vill jag iallafall göra.

Man kanske ska köra en Stockholm-Grönalund ?? eller bara en Stockholm utan grönalund?? Eller blir det till o stanna kvar i Uppsala tills imorgon? jag har stockholms abbs ialla fall. Jag har undrat en sak väldigt länge och det är varför överhuvudtaget man läser en blogg?? kan ni svara på den frågan tack? varför läser man en blogg och vad är det som gör att man går in på den mer än en gång, kanske flera gånger om dagen till och med.

Jag tycker inte att min blogg är något speciellt, jag är en helt vanlig tjej som skriver om pendlandet mellan Uppsala och stockholm, mina äventyr, festandet och danser.. absolut inget mer. Min vänners bloggar tycker jag absolut inte är roliga att läsa, dom skriver skit tråkiga saker och sånt som man bara fattar om man är vän med dom. Min familjs bloggar läsaer jag inte heller, lika tråkiga, min egen blogg läser jag ju sjävklart inte för den e lika booring ( för mig) fråga är bara varför NI läser, ja du som läser detta just nu, varför är du inne på min sida och läser det jag skriver, är det så intressant?

Jag skulle aldrig läsa min egna blogg ( inte ens om jag inte kände mig) för den e inte kul på de sättet, min familjs bloggar är inte roliga heller, mammas är helt okej där emot och mina kompisars ska vi inte snacka om... dom är skiit tråkiga hahaha dom går jag verkligen inte inte och läser. nej det finns bara EN blogg som är godkänd helt å hållet hos mig och det är Mammas.

Kommentarer
Postat av: hemlig

ser upp till dig, så det blir roligt att läsa, plus att du är skit vacker o bra stil, man inspireras utav dig =)

2009-06-23 @ 16:13:34
Postat av: Tonårsmorsa

Vad kul att du gillar min blogg i alla fall.



Själv läser jag bloggar efter vilket humör jag är på. Här är ett bra svar på ditt inlägg i alla fall:



http://tonarsmorsa.se/2009/05/10/jag-alskar-att-blogga/

2009-06-23 @ 18:33:41
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

jOO binta jag är här inne och läser för ofta! För att jag tcker om det du gör.. Btw när kmr mina örhängen ? :(

2009-06-23 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0