Om det blir sånt här väder så stannar jag i Sverige hela sommaren!!!

Idag har det varit en underbar dag... jag menar verkligen underbar !!!
Jag vaknade upp hyfsat tidigt och åkte iväg med Diana & älsklings bilen hem till mig för att hämta bikini och sedan så drog vi från uppsala och iväg till världens finaste badplats och jaaaa jag badade =) hoppade i 3 gånger faktiskt och simmade å allt, wihooooh! Solade sönder mig så jag har blivigt jätte brun och jätte fin nu. Efter en låång heldag med pickning, mat, godis och läsk, max mat och energi dryck så åkte vi med grabbarna och träffade resten av grabbarna och bara chillade med Gina =)

Jag & Deydey blev avsläppta hos mamma där vi sitter nu med becca, sara & Jai. vi väntar på skjuts och ska dra iväg och fortsätta ha en dunder kväll... med bilen =) hahahah. Imorgon drar jag till Stockholm, ska vara domare i en danstävling istället för min chef som ringde mig nyss och erbjöd denna chans. Det är SM, Killar i reggaeton som jag ska döma, så jag ska dit tidigt och få instruktioner osv.. om hur jag ska göra... wiish me luck!! nä nu ska jag fixa till mig lite för snart är Bilen som sagt här, hoppas ni alla har haft en lika toppen dag som mig =)


Jag & deydey inte så smickrande bild, men det va den enda... i väntan på THE riiide!!

Mumsiiig med glassen!!

Mumsiiiigt med glass =)

Deeeey =)

Några utav grabbarna

Me and my LOVE som jag ska köööra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fin klänning, vart har du köpt den?

2009-06-25 @ 22:48:53
Postat av: j

fett fin klänning, vart e den köpt :)

2009-06-26 @ 00:43:57
Postat av: petra

såhäääääääääär sexig biil !

lycka till med dömningen xD

2009-06-26 @ 13:36:06
Postat av: Anonym

bik bok är den köpt på har den själv :) halva priset nu

2009-06-27 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0