Vi har hela natten på oss =)

Heeeejsan alla glada =)
Åh jag har haft en helt underbar dag ute i solen med älskade syster, rasmus och sara. Det blev inget sticka iväg och bada för att jag orkade verkligen inte, värmen/solen tar kål på mig. det blev olivolja, promenad, hem till rasmus och en massa sol istället. Nu sitter jag här vid datan, helt oljig och glider runt på tangent bordet och försöker skriva så gott det går haha. Nu ska jag hjälpa till o städa här hemma för mamma håller på å få flipp efter allt solande och badande och alla handdukar å shiet som ligger överallt.

Efter städningen så blir det till att hoppa in i duschen och fixa iordning sig sen drar det förmodligen iväg mot eventuellt sävja för en fet grill fest med goood mat =). Men innan dess så måste jag titta förbi i min egen lya så att allt är okej där =).
Sara är tillbaka nu och har duschat och fixat sig, det jag ska göra efter detta inlägg. Här har ni lite bilder från dagen iallafall =) puss å kraam


Söta, älskade lillasyster & Jag <3

Against all the haters out there!!

Oh i like the 3 of us!!

Älskar den här bilden, den ser helt härligt o fin ut. sarisen e käääätt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men nej va inte det :D jag åker om 11 timmar hihi. adios baby :*

2009-06-29 @ 22:38:56
URL: http://asssa.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Jag tror hundarna och ungarna brukar kissa o bajsa i den där dammen ni står i... :-D

2009-06-29 @ 22:55:45
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0