Mamis & papis!!

Dålig up date, i know!!
men det har verkligen varit en busy week. Så vart slutade v i sist..? Inspelningen av musikvideon vah.?!
I Måndags så började jag med dancehall med Jonas, tung koreografi, dock inte så mycket dancehall och som han själv säger så skulle jag kalla kursen ragga mix, men det var nice endå. Första lektionen gick bra och efetr raggan så var det street fusion med suzi och den första koreografin som vi gjorde var tuuung, i loved it... och det var mycket känsla i dansen, från min sida iallafall. Efter det så var det Hiphop/street med Mario 2 och david 1. Efter det så var det krumping med mario.

Så här har hela min vecka sett ut och  efter lektionerna så har vi stannat kvar på marikas ett par dansare och bara jammat, vilket var... niice =) jag och Vendela körde lacer game med en massa andra å vårat lag vann så klart =) Idag är det fredag och vi ska hem till farmor för att hämta våra grejer och sedan så ska vi möta upp älsklings sap och hennes syrra och mamma för att dra vidare mot Uppsala hem till pappa och fira midsommar sedan så kankse man drar med girlsen en sväng!!

Nu har jag absolut inte tid att skriva mer eftersom att vi ska som sagt röra oss men ni får lite bilder på oss från veckan som varit..

Jag och vendela utanför marikas i pausen =)
 
Suzii o jag, hahah vet inte vrf ja pekar mot örat...

Im doin da snake!!

Suziii

Louie
 
HAHAHAHAHHAHAHAHAH DEN SOM INTE SKRATTAR ÅT DEN HÄR BILDEN HAR INGEN HUMOR!!

louie, steve, jag, Papis , vendela och oliver =)




Kommentarer
Postat av: en i mängden

du värkar haft en hård men rolig vecka du ser nöjd å glad ut på bilderna

najs

hopas på en bra video hadet

2009-06-19 @ 22:27:52
Postat av: Anonym

äntligen ! har saknat dina inlägg ! ^^

fin du är som vanligt

2009-06-20 @ 21:48:19
Postat av: lisa

Hahahahah! Gud! Höll du på att ramla eller hoppade du precis upp i luften när personen bakom kameran knäppte bilden? ;)

2009-06-21 @ 01:57:59
Postat av: Sofia

Hej Binta vad roligt att du fortsätter med dancehall och att det går så bra för dig :) Hittade hit av en slump och ser att det händer grejer!! Keep it up! Vänliga hälsningar Sofia (Uppsala DC)

2009-06-22 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0