Tv4:a galan rädda mammorna!

Som dom flesta vet ( som läser min mammas blogg) så fick mamma 4st inbjudningar till tv4a galan rädda mammorna. Jag, syster Jai, Linda el soudi (mammas vän och våran gamla nanny ) fick turen att följa med Tonårsmorsan =). Jag var som alla förstår redan i Stockholm så jag mötta upp mamma och company i slussen och självklart så var jag sen som alltid, haha. Vi tog snabbt en taxi dit vi skulle och när vi kom fram var det hur mycket folk som helst.

En kille hjälpte oss in och visade vart vi skulle ta plats, sedan så var det bara att ta plats och galan var igång. Dom visade en massa hemska repotage med om olika mammor och barn som hade varit med om hemska saker, usch... och där satt jag med mina bruna stora ögon och grinade haha, fett sorligt var det juhe =(. Efter något sånt där så är man ju bara hjärtlös om man inte skänker pengar vilket jag gjorde innan galan och efter =)  yes, jag e stolt nu har jag gjort något bra med dom pengarna som endå bara skulle gått till cigg eller något betydligt mindre viktigt!!

mitt i direkt sändning så får jag ett sms av isa ( lillasystern som var hemma) hahahah foppor (stackarna) linda klappar händerna helt serriöst och hon såg oss på tv:n och tyckte det var kul. Aja nu hade vi varit i studion från klockan 19. 30 - 22. 10 och det var dags att gå hem. men först så skulle mamma bara hälsa på sin gamla barndomsvän Tilde de paula som var programledare tillsammans med en till tjej och hon kände knappt igen mig och jai för att vi blivit så stora. Här får ni i allafall bilder på kvällen =)


Syster Jai Och jag =)

Scenen =)

Syster & me =)

mamma, syster & Jag

Syster, Linda, mamma, tilde & jag

Agnes & eric gadd - haha

jai, Jag & agnes =) ( kolla hennes hååår fan )

chralotte Perelli, Jag Thomas di leva ( Isatous stööörsta IDOL =)) & syster jai =)

jag, Tilde & jag

Och nu orkar jag faktiskt inte lägga upp fler bilder, det får räcka... lägger upp fler någon annan dag :P

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Först och främst så funkar inte länken. För det andra: TA BORT FÖRSTA BILDEN JAG ÄR MED PÅ!! Så där jäkla tjock är jag inte. Det ser bara ut så... :-(

2009-06-04 @ 08:56:49
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Tonårsmorsa

På den nedersta bilden står det jag, Tilde & jag. Har du klonat dig?

2009-06-04 @ 09:27:21
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

spräng bort död-leva och klona in dej

2009-06-05 @ 07:28:09
Postat av: Anonym

GUD VILKEN FIN LILA JACKA DU HAR PÅ DIG :O VART HAR DU K ÖPT DEN ? :)

2009-06-18 @ 19:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0