Tisdag.

Nu är jag äntligen hemma!!!!
Jag borde åkt hem för länge, längesen egentligen men någon (deydey,neg,sara & Jai) höll kvar mig ett bra tag till alltså. Och efter en stund så kom Nike, Hareg, Steffi & Sanna dit med och det blev roligt för stunden med en massa snacka, chips och roliga lekar. Om ni nu undrar vart jag var så var jag i Graneberg. Aaa ni vet det där ruttna bad stället som ligger aldeless för nära gottsunda och som man har hängt på sedan man vad 12?, de stället är inte vacker längre och vattnet är inte heller så nice längre. Ni skulle sätt när Diana hoppade i vattnet och flippade över att hon fick granebergsvatten i munnen, jag menar verkligen att det är en ganska så ofräscht bad ställe om man jämför med andra fina ställen som vi faktiskt har här i Uppsala och några minuter utanför.


(Jag badade inte iallafall, kände endast på vattnet, det var för smutsigt och jag fick för mig att jag såg en unge bajsa i vettnet, hon gjorde en min samtidigt som hon satt på huk. haha så det äcklade bara)


Dock så är det svårt att ta sig till dom andra ställena om man inte har bil så det är väll därför man ser en massa folk där. Det är mycket barnfamiljer, mycket små gottsunda grabbar som jagar tjejer med vatten och kör omkring med moppar och härjar - hahah. Och folk som är beroende av Uppsalas bussar, utrustade med sommarlovskort och hela köret. Nää ärligt talat så har jag jätte tråkigt och har precis kastat in en tvätt maskin som väntas på att bli klar sedan så tar man sitt pick och pack och taggar från Uppsala äntligen. Imorgon blir det en tung dag i Stockholm med dom absolut bästa från U-town och en massa andra. Vi ska härja med grabbar o tjejer =)

Imorgon kväll drar nog folk utomlands eller på torsdag, weeei fett kul juhe. Men visste ni att Sverige ligger på topp i europa när det gäller väder?! Jo det är Sant kalla, iskalla Sverige börjar ta till sig. Pizzan kom till vårat land med hamburgare som ett mirakel, andra världsdelar började flytta in, andra språk började tala,s andra religoner och kulturer och namn man aldrig hade hörttalats om som mohammed kom, som idag är galet vanligt ÖVERALLT! Och nuuuu nuu nu äntligen värmen (ta i trää) för man vet aldrig hur länge den satnnar!!

Det här är allt ni får så länge, nu drar jag så jäääkligt dålig uppdatering kommer det att bli med säkerhet ( ska göra så gott jag kan ) Men det kommer inte att finnas tid till att skriva. Men försök att hålla er, för smaskig information och härliga inlägg är på väg (jag har tusen på skallen, som sagt ingen blogg-torka) Jag tycker det är skit kul att jag det har ökat kraftigt på dom senaste dagarna med besökare. Jag tror det är den nya ketegorin och intrigerna ni gillar, eller hur? haha som sagt på återseende!! Bless N fucking Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0