Stockholmsgruppen Cosmetics!!

Så här såg jag ut för någon minut sedan ( första bilden) :
Nu sitter jag här med Stockholmsgruppen cosmetics face mask: Och oooh vad huden känns underbar och mjuk och fräsch när man tvättat bort det. Det känns helt rent, som att man fötts på nytt nästan (haha överdrift). Det jag har fått hem är en helt ny serie som lancerades i mars 2009 och sälja enbart på www.stockholmsgruppencosmetics.com där man kan köpa deras underbara produkter till huden. Jag brukar inte använda krämer osv. till ansiktet men ska absolut börja med det nu när jag testat på en jätte bra och fungerande produkt som är mer än värt priset. Ingen av deras produkter är heller testade på djur (AS BRA) och förpackningarna är miljövänliga (STORT PLUS) & tillverkade i Sverige =)

Caroline winberg är aniktet bakom produkten och hon är Sveriges hetaste supermodell och har gått presigefyllda victorias secretsvisningen flertal gånger samt prytt omslag för Vogue & Elle. Det här är grejen för ditt ansikte, så jag tipsar er verkligen att pröva på någon utav dessa produkter, eller varför inte hela serien?

Im blue - Dabo di dabo da, dabo di dabo da!!


Face cleanser, face moisturizer, 15 min face mask & sist men inte minst Body lotion


Thats the shiet for Ur face!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0