Stockholm- Solarium- Uppsala- Studentskiva

Vaknade upp hyfsat tidigt å käkade en härlig mack/mjölk frukost med jennifer, sedan så var det bara att packa ihop fort om vi skulle ha skjuts iväg till solarieöarna. Jag intog plats i "solstol" nr 1 och körde en solning på 20 minuter och OJ vad stor skillnad det blev. Aahh äntligen brun å fråsch!! Ett kvickt samtal kom och packningen var på väg till mig för att sedan ta mig vidare med bil till Uppsala. Framme och tillbaka i min kära stad så for man hem till sandra direkt, som för övrigt precis hade stängt igen fritidsgården hemma hos henne ( gatubarnet sessen hade åkt hem- ja va tvungen ).

Väl hemma hos sandra så skulle jag ju hem till mig. men nej nej nej den gubben gick inte eftersom att sara hade mina hemma nycklar och var på väg till middagen på people där det för övrigt skulle hållas en studentskiva till min vän Ghazale och hennes klass, men jag känner ingen i hennes klass så man va ju där för hennes skull. jag och sandra fick fixa oss hos Sandra och det kändes som att ingenting blev som det skulle men någonting. In på people blev det iallafall och jag och Diako (som var dj) var inte direkt glada på slutet då någon kille dök upp, tog över skiten och började spela House/ äckel musik!! men men jag hade iallafall sjuuuukt roligt - hahah 2 juni är lätt en dag att minnas =) här får ni bilder =)
Ps. alla texter under varje bild är skrivet på ett skämtsamt sätt. ingenting serrious så jag hoppas inte folk börjar grina nu. ta det med en nypa salt och se det på den ljusa sidan: det finns en bild på dig i min blogg =)


Jag hemma hos Sandra !!

jaaa här sitter vi och leker snygga as usuall!

och här var man ju glaad  med ciggen i handen å allt=)

Smiile for the camera Biiiatch!!

Sandra söötnosen =)

miss blue and miss pink =)

Vi passar perfekt ihop och våra tänder är väldigt fina med =)

sandra kör den där posen, ni vet =) vi var på väg till people...

Men innan dess så tar vi lite fler bilder ;)

Väl inne på people så träffade man på gladaste gänget =).......

och självklart så var Tonårsdotter på TOPP humör =)

Vackra lillasyster var också på plats =)............

shiva fick ont i ögonen utav blixten så hon körde en "snygg-blund-pose" för säkerhetsskull

Oj det blev lite fel, kan vi tar en ny  bild?!!!.........

Yes, sa kamera kvinnan och tog genast en ny som blev,Liite bättre...

Oh gaaah, så vackra systrar man fick med på bild =)

mycket skratt, mycket lycka!!

Shiva: bara för att du tar en sån här bild med min kamera så MÅSTE den upp! (Deniz smälter in lite lätt)

Tissel o tassel, killar viskar lika mycket som tjejer har vi konstanterat, och sara ser snyggare ut än nååånsin(få inte luft) =)

Ett kärlekspar lyckades man fånga på bild med när dom satt i soffan och slutade precis att grov hångla! =)

David vill visa för alla att han oxå kan göra som 2pac, peka finger å se lite farlig ut  =).......

Gärna flera gånger oxå!! hahaha

diako kan se snäll ut =)..........

Men han kan bli jävligt sur när jag klagar på hans låtar med =)

Sandra tyckte det såg coolt ut när grabbarna pekade finger, så hon hängde på trenden, lite diskret  samtidigt som hon visar att det är peace!!(hon var nog ganska omedveten om att hon gjorde det) och mohammed visar bara att han finns på plats =)

sara gillar INTE tequila... ja tror hon ville spy.

Glaadisar!!


Dennis: Titta Mohammed, där är kameran... vi MÅSTE vara med =)

också kom någon utav grabbarna in med det där jävla fingret igen!!

Hjäääälp vad hon ska pussas helatiden, den där Sandra. men om jag ska erkänna så JA, jag gillar det =)

Hjäääälp, han håller fast mig. Dennis försöker strypa mig och någon fick med det på bild! det blev största bråket.....

men tjejerna gjorde Peace och allt var lugnt igen =)

Mannos leker gullig med händerna i kors =)

Aymen var den enda killen som ville och kan dansa som fanns på plats, så han fick joina oss tjejer på dansgolvet =)

Sara, jag & shiva =)

Binta Coker Drammeh var namnet =)

och den här craaazy bilden får avsluta kvällen, nu springer jag ifrån datan =), god natt!!


Kommentarer
Postat av: kochana

sicka fina örhängen, vart har du hittat de skönheterna?=)

2009-06-04 @ 15:43:40
URL: http://kochana.webblogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken fin jacka! vart kommer den ifrån, var det länge sen du köpte den?:)

2009-06-04 @ 21:47:37
Postat av: Becca masalin

Binta utan tandställning, ler som aldrig förr :D

nej men fett fin på alla bilder binta. har du linser i ?

2009-06-04 @ 23:08:25
Postat av: naaash

du är ju otroligt vacker :O

2009-08-31 @ 13:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0