Sista dagen på Tävlingen!!! =)

Hejsan alla glada & tävlingssugna människor =)

Det är snart dags för den stora bio succén Bruno att ha världs permiär (klicka här för att se trailern)

Tävlingen går ut på att du ska ta en bild på dig själv där man ska efterlikna karaktären "BRÜNO" så mycket som det bara går och skicka in din bild till mig ([email protected]) som jag sedan publicerar i min blogg. Filmbolaget  väljer sedan ut en (det kan bli flera) som får gå och se filmen före världspremiären utklädd till "BRÜNO" och givetvis ta med sig en vän.

Lagom tid före filmen bokas vinnarna in för smink, styling och fotografering, så att man är stylad och klar för att gå på premiären den 6 juli. Alltså ni får se filmen föra alla andra eftersom att den har världspremiär den 10 juli. Den 29:e juni väljs en vinnare ut, mina kära läsare. så jag önskar er lycka till och må bästa man eller kvinna vinna ( killar & tjejer är välkommna att delta) =) Här sätter jag ut några bilder så att ni kan få lite inspiration om hur ni ska kläut er för att vinna =) ( sök även på google, om ni vill hitta fler ) =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0