R.I.P MJ<3!!

Det är synd det där med MJ =(
jag fick ett sms i går kväll, sent av min chef som skrv att han dog.. och yes jag fick en chock. Han va kung på scenen och trotts att han var ( jag vet ej något om det och bryr mig ej) en pedofil, eller ej så var han kung i mitt hjärta, alla hans låtar jag dansat till med mina systrar när jag var liten, alla danssted som jag bokstavligen KOPIERAT från honom... aa ni förstår väll att, HE IS THE SHIT!! Jag som så gärna ville gå på hans slut-sålda koncert.. stackarns, stackars MJ. Världen sörjer och jag hoppas verkligen att han får REST IN PEACE!!



Det här var min absoluta favorit låt när jag var riktigt liten, lyssnade på den jämt o ständigt. det finns så mycket minnen till denna låt trotts att jag bara var en liten knodd. Och tro det elelr ej så tyckte jag att han var SKIIIT snygg i den här videon =) hahaha. Rest in peace MJ, u are not alone!!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Må han vila i frid.

Så hemskt det som har hänt.

2009-06-26 @ 14:51:55
Postat av: tootenator

HAHAHAHAHA ja tyckte ocksa att han var snygg i den videon.

2009-06-28 @ 10:23:12
Postat av: SONY



Yesterday, tomorrow and forever; Michael Jackson, a true Apollo Legend (1958-2009). RIP MJ.

2009-07-02 @ 18:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0