Max mat är på väg till mig!!

Nu e jag klar fixad å allt och väntar bara på sara som ska komma med Max mat till mig, sedan så ska vi iväg och festa. Först så ska vi till gränby och sedan så ska vi till luthagen och efter det så ska vi tillbaka till nybygård, åh det ska bli så roligt så rolgit =). Dey var förbi här också för en stund sedan och hämtade sitt bankomat kort som hon glömde i min väska igår, för hon lånade den inne på klubben också skulle även hon käka, sedan ska vi höras för o se om hon ska med på roligheter i världsklass?!, men det tror jag nog att hon vill, frågan är om hon kan?

Lillasyster  jainaba är i stockholm och festar och man hoppas ju att hon kommer hem med skinnet i behåll, hon är där med lite tjejer från Uppsala och firar en tjej kompis. Jai som a-l-d-r-i-g åker till stockholm annars. Hon åker inte ens när någon nära släkting fyller år och ber henne att komma dit, eller om någon i familjen skulle ligga på sjukhus i stockholm så skulle hon inte ens dit, men när en kompis fyller år.... ja då jävlar sticker man dit fort!! aja vi vet alla vem som kommer att leva ett ensamt vuxen liv sedan.

Nu är jag sjukt försenad, som vanligt.... så jag måste springa upp på övervåningen och kleta på lite äckel smink för att sedan (tro att jag ser bättre ut ) så att folk slipper stå och vänta på mig, som dom oftast får göra endå. jag kallas ju inte : "sista minuten tjejen" utan anledning... vi hörs inatt eller imorgon, det beror på vart & hur kvällen slutar!! Peace


Kommentarer
Postat av: Hmpf

VÄÄLDIGT omoget beteende av henne att hålla på sådär. Hon kunde åtminstone frågat ifall du ändå har busskortet istället för att anklaga dig direkt (om hon nu gjorde det). Shit skulle kastat människan så långt och liksom säga att hon ska kasta dina grejer? vafan är det för shit?? finner inga ord, men det där är ingen riktig vän, oavsett hur hon kanske kommer ursäkta sig. Once like that, always like that, that's it.

2009-06-28 @ 00:14:30
Postat av: aida

veeeeeeeeeeem ere som leker helt gullig

2009-06-28 @ 11:38:53
URL: http://funkyfresh.devote.se
Postat av: aida

veeeeeeeeeeem ere som leker helt gullig

2009-06-28 @ 11:39:29
URL: http://aidarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0