Man vet A-L-D-R-I-G med Binta

Igår så var allting bestämt och klart för att dra vidare till Stockholm. Men när jag och lillasyster väl står där på tåg stationen så säger hon att hon vet inte o blaa blaa... så jag blev också lite så där. naaaej ska vi verkligen åka vi måste endå tillbaka imorgon tidigt och sen tillbaka till Stockholm igen osv... osv.. Hur som helst så slutade det med att vi inte åkte.Vi gick förbi framfickan där Jai & Becca satt och drack sedan så drog vi till stadsparken och körde lite dans mooves bland ungarna innan vi rörde oss hungriga mot Mc Donalds, där vi mötte upp älsklings Diana & Neg.

Vi alla började röra oss mot tågstationen där man träffade på Fanny Banny & Hareg vi alla tog bossen mot Vendela för att grilla och killarna, dumma som dom är cyklade ut och till allas chock så tog det bara 30 minuter trotts att dom inte kunde vägen eller något, imponerande. Vi Grillade en massa massa gott, myste i hängmattan och chillade bara och hade det skiit trevligt. Efter det så kom killen med Sveriges FETASTE bil och hämtade upp mig, Neg & Diana. eller nej det finns 3 andra sånna bilar i Sverige med så han är inte den enda med Sveriges fetaste bil.

Alltså ärligt talat, den här bilen är tuuung. Jag är heeelt in-love-with den!!! alla är. Den är så jääävla fin,skön, bekväm, en kattig jävla lyx bil stor, hög fet jeep, alltså jag dööööör för den bilen.!!! Denna vän har alltså gått och köpt en ny bil för en vecka sedan, och från och med nu så har jag och bilen officiellt ett förhållande!! hahaha Vi åkte runt lite lämnade av pipi osv... innan vi drog till Dey och chillade!!

DeyDey & Lill B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0