Liiite smått sugen e man ju på att skaffa hund igen!

Kom precis hem, ska hoppa in i duschen och fixa iordning mig sedan så ska jag, umgås med, syrran, sara, bullet mm. Niiice =) har varit i gränby centrum skulle förbi systemet en snabbis bara med lilla syster. Är hemma med familjen nu mamma, jai, hareg ( bonus syrran) och fiskarna hahahhaha. för er som inte visste det så har vi ett akvarium fullt med fiskar rodor ( mammas bebisar), som hon brukar prata med.

Jag funderar på att köpa en valp igen, vill verkligen ha en lite sötnos.. saknar Kiara som fan =(. Men det krävs ju en massa massa tid ochså, speciellt i början vet inte om jag har tid eller orken att gå igenom det igen. Men allt bra sugen är jag iallafall. Vet ni vad det konstigaste är? att jag är skit rädd för hundar, men bara hundar som jag inte känner och när jag säger rädd så menar jag inte att jag hoppar och skriker som en fjolla utan jag är bara lite tillbaka dragen.

Det är bara mina egna hundar eller hundar som jag känner som jag inte är rädd för, måste ha träffat dom ett X antal gånger för att inte vara rädd, hahah. Men vem kan egentligen motstå en liten pitbull valp? åh saknar valparna =(. Det var exakt ett år sedan vi hade 7 st hundar här hemma som sprang runt och nu har vi ingen., känns helt tomt =(.
Här har ni några bilder för er som aldrig sätt mina söta bebisar förut iallafall <3<3


Kiara <3<3 ( min tik)

Kenzo ( som mitt X har nu) & lilla blackie som såldes.

Lillasyster isatou håller i lilla Kenzo <3

Kommentarer
Postat av: Läsaren

Vad hände med din tik?

2009-06-24 @ 00:06:00
Postat av: Anna - Sanningen om Amerika

Åh vilka sötnosar..själv adopterade jag o min sambo en puggle för ett tag sen. Han va 1år o redan rumsren, de va kanon :)

2009-06-24 @ 04:38:26
URL: http://indelaware.blogg.se/
Postat av: Isatou

OMG fan vad jag saknar Kiara, älskar henne, hon va bäst fan :P <3 <3

2009-06-28 @ 00:19:12
URL: http://isatou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0