its a lovely day!!

Gooood morgon, god morgon =)
Jag vaknade för ett bra tag sedan och la mig ute och solade med sara. Det blev en sen kväll igår och vi kom inte hem försen vid 6 på morgonen, så jag och sara ställde alarmet på 11 och la oss ute i solen för att sova och samtidigt bli bruna. Nu ska jag fixa iordning mig och sedan åka till stockholm för att döma i reggaeton Sm för killarna, jag själv är ju med och tävlar med tjejerna så det ska faktiskt bli roligt. Tävlingen börjar ca. 01.00 på Club La isla ikväll ( kom dit och festa ) så jag ska dit tidigare och få instruktioner om allt. Några utav mina tjej kompisar ska självklart med till stockholm och festa loss med mig, dock ingen alkohol innan jag dömer, för då kan det ju bli knas.. eller hur :P? hahaha

Nä som sagt ska ta och börja göra mig i ordning nu. så jag får väll önska er en trevligt sommar dag i det härliga vädret och hoppas att ni mår lika bra som jag när det är varmt och skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0