Ett stort plus för midsommar & Ickerökare!

Igår på midsommar så skulle jag ha åkt tilbaka till Uppsala med vendela med det blev änndrade planer. Vi festade, helt ärligt till det ordentligt och alla i villan var fulla, hahahha fy fan vad roligt det var alltså, men tyvärr så finns det inga bilder eftersom att min kamera inte hade batterier och vendelas ser man inget på... tog några med mobilen, men som sagt det vara bara några stycken. nu sitter jag här hemma hos farbror och har varit ensam i några timmar. farbror, hans fru och lilla Lai är på väg hem nu, emma ringde mig. Dom har varit på fest, det var någon som fyllde år, så dom har firat lite.

Jag skulle egentligen klubbat idag med det orkar jag verkligen inte, jag tar fortfarande igen mig från dansveckan, jag är helt slut och har ont i hela kroppen, med en massa blå märken överallt med :P haha Jag hade tänkt att berätta för er hur duktig jag har varit idag med. det duktiga är att jag bara har rökt MAX 7 bloss på en sån där cancer pinne ni vet och det var imorse men sedan dess har jag alltså inte rökt, åh jag är så duktig.... eller rättare sgat vi får se om viljan är tillräckligt!!


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jättefin bild och är det något du har så är det ju stark vilja så det borde funka. Lycka till!! Love Ya! ♥♥♥

2009-06-21 @ 21:02:43
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0