Det är för mycket dans på gång nu!!! ( men jag äälskar det!!)

kom hem från stockholm idag, heeelt sliten och var faktiskt med om en hemsk grej på vägen hem =(.. tar det senare i ett annat inlägg. Nu sitter jag här med mina älsklings tjejer och borde sova för länge, länge sedan. Jag ska nämligen vara vid heidenstamsskolan klockan 08.00 på morgonen för att dansa en dans som jag inte kan. Hälften av Tjejerna i young Vibez kan inte vara med så jag och vendela bestämde oss idag för att hoppa in i sista minuten, så träna på koreografi är det vi hållt på med dom senaste timmarna här hemma hos mamma.

Det blir mycket dans den här veckan och veckan som kommer!!

Onsdag: Young vibez har uppvisning klockan 08.00 på morgonen (jag och vendela är inhoppare)
Torsdag: Young Vibez har uppvisning ( inga inhoppare behövs för alla ska vara med)
Fredag: Young Vibez har uppvisning på fett med kärlek (endast 4 stycken av tjejerna)
Lördag: Spela in en musik video som kommer att ta X antal timmar i stockholm. ska vara på plats för att fixa smink 08.00 på morgonen :O
Söndag: VIIIIIIIIILAAA HÅÅÅRT!!
Måndag: Dansa dancehall, House & hiphop/krumping 3 lektioner per dag och varje lektion 1,5 timme ungeffär.
Tisdag:Dansa dancehall, House & hiphop/krumping 3 lektioner per dag och varje lektion 1,5 timme ungeffär.
Onsdag:Dansa dancehall, House & hiphop/krumping 3 lektioner per dag och varje lektion 1,5 timme ungeffär.
Torsdag:Dansa dancehall, House & hiphop/krumping 3 lektioner per dag och varje lektion 1,5 timme ungeffär.
Fredag:Dansa dancehall, House & hiphop/krumping 3 lektioner per dag och varje lektion 1,5 timme ungeffär.
Och resten av den helgen ska jag INTE festa, jag kommer ALDRIG att orka!!! jag ska vila ut mig sååååå hååårt!!


Jag & Mathilde ( Junior Naturals musikvideo inspelning )

Jag

Jag & Mathilde hiphop/street träning i eskilstuna med pierre=)


Kommentarer
Postat av: malky

vart är det du ska dansa hela nästa vecka ? är det i stockholm :D

2009-06-11 @ 14:27:15
URL: http://malkysoltani.blogg.se/
Postat av: emma

du har inte berättat om den hemska grejen äm

2009-06-12 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0