En utgång man sent kommer glömma...

På lördagen så åkte jag hem till min lillebrors faster för att göra hårförlängning. Det tog ca två timmar och det blev skiiit fint däremot så är min lugg en aningens mörkare än slingorna och resten av håret så jag åkte till kista för att färga håret i sista minuten men dom skulle stänga efter 20 minuter så jag skulle inte hinna plus att jag skulle klippa upp håret som var aldeless för långt, men tyvär så fick jag inte det gjort och var jätte ledsen.

Tröstpriset fick bli ett par as snygga klackar från bianco och ett linne från gina. Sedan så åkte jag hem och fixade iordning mig innan jag drog till stan för att möta Hareg eftersom att vi skulle ut o klubba i Stockholm. Vi möttes och drog till en bar i stan där vi tog en shott och några drinkar innan vi drog vidare och mötte upp grabbarna. efter det så blev det mat på 7eleven och jag och Hareg åkte hem för att sova.


På väg ut =)

Hareg & Binta

Bintiiish

Jag & hareg som dööör av garv...

E.O & Lill B =)

Say Whaaaat??!

HAREGS ÖGON - HAHAHAHA

Hareg & Jag..


den här kvällen är så sjukt oförglömlig på alla sätt - hahahhaha

Kommentarer
Postat av: ZZZZZZZZM

aha miss binta vare inte du som skratta åt mig när ja hade band på huvudet? kolla nu

2009-07-08 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0