Dansläger & Fest - allt i ett!

Nu har jag mycket att ta igen, en hel veckas bloggande ska ni få, fast vi börjar med Onsdag förra veckan =)
Efter danslägret och all undervisning så åkte jag och vendela hem till mig, vi skulle egentligen ha åkt till Stockholm men det var inget som någon av oss orkade efter att ha dansat intensivt med eleverna i en vecka.  När vi var hemma hos mig så messade Steffi och var jätte taggad på att gå ut. Två utav eleverna som kom från stockholm var också sugna på att gå ut här i Uppsala så vi 5 bestämde oss för att gå ut och roa oss lite.

Det kändes helt skumt och konstigt att gå ut i Uppsala, men på något sätt så var det skönt eftersom att det var så otroligt längesedan man var ute och festade här, plus att man träffade en massa gamla vänner osm man inte sett på år och dar. Vi gick i alla fall till BJ ( Birger Jarl ) och det var proppat med folk, under en period så var det lite föör mycket folk där. Det hela slutade med att B1 kom och hämtade oss, körde oss till donken och sedan hem för att sova och upp tidigt nästa dag för att dansa, igen  haha ( hur orkar vi ). Lite pics =)


Lill B- redo för utgång och kvällens outfit blev detta =)

Coker & aliaga =)

Vendela & Ja

Malin & Lina =)

Heeej kom och hjälp mig!! Varma gubben stannade vi vid ett tag innan vi drog vidare =)

alltså - hahahha STEFFI den dagen var inte "latch"!

Lina & bubi gal!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Jag gillar verkligen din blogg =)

Tänkte höra vart man får tag på såna där handskar du har på dig? Fett fina ju.. :D Kram!

2009-07-31 @ 17:23:18
Postat av: Alina

Hahhahha, tänkte precis fråga samma fråga :)

2009-08-06 @ 00:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0