THAT day <3!

Yeeey, im back framför the data nu so im gonna skriva vad u bitches har missat in my life dom last dagarna som I dont har skrivigt och updatat er about!

I torsdags så var det galet varmt ute, vilket dom flesta redan vet, det var så varmt att jag var tvungen att åka iväg för å bada, så vi drog och badade. Men innan det så var jag tvungen att köpa en bikini, eftersom att jag inte hade med mig någon till Stockholm.Det blev en rosa bikini btw. Vi allihopa drog och badade och det var så skönt i vattnet, inte det minsta kallt och inte det minsta äckligt som i Graneberg. Utsikten var fin och vädret var som sagt på topp. Efter badet så drog vi och käkade sushi, mums filibabba =)

Sen så var det bara för alla att röra sig hem å vila upp krafterna inför en fet grill kväll med dom bästa. Haha Jag och Savannah hade såå kul, garvade som fan åt knäppa fulla människor innan jag och Savannah bestämde oss för att ta en tur med "THE CAR", jag körde och Savannah satt bara förstenad av skräck vid sidan om. Nää jag skojade bara hon var inte rädd för jag kör jätte bra, visst ?! haha efter det så blev det till att åka hem och sova för oss. =)

 

Sävi & Jag

Bloods !!

Lite smyg foton på folk =)

Little froggy var oxå på besök... ( inte för att den va så liten då, men men )

Tillsammans så har vi ett värda på ca. 120 tusen !!

The little red one!

the crazy one...

oh happy daaay!!

HAHAHAHAHAHHA - dessa grabbar var "inte" fulla!!

Angelina Jolie

Gulligt- hahahaha

I dont know her, buth i think her name was Angelina Jolie - hahahaha

 

 

 




Kommentarer
Postat av: savanah

HAHAHAH skit hemska bilder brov :D men ja bajtarom!

2009-07-08 @ 18:22:16
URL: http://sabobone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0