Om Mig

lovar du att vara ärlig? Men ja
namn: Binta ( jag har 4st. men Binta får räcka)
vem behöver du mest just nu: Dom jag behövde igår och som jag kommer att behöva imrogon.
vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej,<3
var bor du? uppsala/ Stockholm
trivs du där: ibland i Uppsala ALLTID i Stockholm
sprit, cider, vin eller öl: cider,sprit
brukar du bli för full: nope
vad har du för mobil operatör: tele2 comviq.. hallå, gratis sms!
är du allergisk i mot något: nej, eller jo nickel men det räknas inte
har du haft sex idag: Nej, jag har bara haft 7, vad e 6?
hur svarar du i mobilen: Bintaaaa, Hallååå Det e Bintaaa (folk klagar på att jag drar ut på A:na)
vem ringde du senast? MIn Kung - haha
antal timmar sömn inatt: ca. 8
sov du ensam: nej, jag hatar att sova ensam...
vanligaste färg på dina kläder: alltid olika
är du smart: Alltid!
vad saknar du: Ingneting just nu, allt e perfekt.
favorit dryck på morgonen: OBOY!!!!
är du nöjd med ditt liv: ja,otroligt nöjd =)
vad gör du i morgon: jobbar, dansar och lever livet =)
vad längtar du till? Reggaefestivalen faktiskt.
har du bra vänner och äkta vänskap?Ja, NU har jag det, de falska finns inte längre kvar
vad använder du för shampoo? haha ingen aning..
hur gammal är du: 20
tycker du om någon just nu: ja
vilken tid gick du upp idag: 13.15..?
bär du glasögon eller linser: nej,
har du piercing: ja, läppen
vill du gifta dig: Det ska vara ett sagobröllop på stranden ;)
vill du ha barn: jaaa, ett helt fotbollslag =)
bor dina föräldrar tillsammans: Nope ..
har du tandläkarskräck: Jag hade det men nu är jag så van vi rälsen i käften så jag känner mig faktiskt hemma där
vilken ögonfärg har du: Ljusbrun, kan skifta till en lätt grön touch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0