Mycket o gora & mycket o tanka...

Dalig uppdatering..?? aa jag e heelt keff jag vet!!
men jag har haft galet mycket att tanka pa och galet mycket saker att gora, VARJE dag. Jag har i alla fall sjukt mycket att beratta sen, men det far bli imorgon kvall (ganska sent) som jag satter mig ner och berattar vad jag gjort och haft for mig ( kommer tyvarr inte kunna beratta allt, for mycket ar fortfarande hemligt, men lite kan jag ju avsloja i allafall ). Nu ar klockan mycket och jag ska kasta mig in i duschen och sedan mota up Vendela och Marsella for att dra i vag pa release fest i Stockholm och fa se musikvideon som jag var med och dansade i for nagon manad sedan. Men tills vi hors och ses igen sa bjuder jag pa ett video klipp pa min lille bror Rico som ar gaaaalet tyng pa att dansa =) Har kor han krumping!!

Bless and maaaad fucking loove!! <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Shiiiet jag ryser fan!

2009-07-29 @ 22:39:36
Postat av: Anonym

tror du vill se detta. .. http://investigate.blogg.se/

2009-07-30 @ 00:52:38
Postat av: Tonårsmorsa

ÄNTLIGEN en uppdatering! Ja, han är verkligen, verkligen duktig!! Ni missar väl inte mötet idag?

2009-07-30 @ 11:37:52
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Karin

Wow, det är uppenbart en familjegrej, coolt!

2009-07-30 @ 17:36:31
Postat av: Anna

Shyyyyte han e grym!! eh e detta i sthlm?

2009-07-31 @ 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0