Man får väll se ut hur man vill? ....

Ogillar: Jag ogillar folk som ser ut så här och JAAAA må folk kalla mig ytlig (när det kommer till detta) men alvarligt talat så undrar jag hur dessa människor är uppfostrade? Hur kan man gå runt så här och verkligen, verkligen tro att man e skit snygg!! Jag hatar fjortis-klädstilen- hååårt!!

 Jag kan säga så här, om någon utav dessa tjejer med katt streck, idomin salva på läpparna och klumpig mascara hade varit mina barn så hade jag skrubbat av sminket på dom med sandpapper och skickat iväg dom till Gambia i minst ett år, punkt slut. Tjejer det här är verkligen inte okeej. Usch jag blir nästan gråt färdig när jag ser dom här.



INTE OKEJ!!

INTE OKEJ

INTE OKEEEEJ!! ( sorry tjejer på bilderna, men det är verkligen inte okej)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har rätt !!

2009-07-11 @ 16:11:30
Postat av: Anonym

Dessa tjejer borde skämmas och deras föräldrar borde skämmas ännu mer!

2009-07-11 @ 16:14:26
Postat av: Älskar din blogg

hahahahha "så hade jag skrubbat av sminket på dom med sandpapper och skickat iväg dom till Gambia" - du är så skön ibland med det du skriver.!!

2009-07-11 @ 16:16:01
Postat av: Anonym

håller med dig till max asså! fett ovasst

2009-07-11 @ 17:15:45
Postat av: Anonym

tjejen på första bilden har nyligen gått bort.. kanske inte okej att lägga upp den bilden heller :/

2009-07-11 @ 21:09:10
Postat av: Jag är också anonym

Det är inte okej att se ut så där, inte för 5 öre.



Däremot tänkte jag svara på den sista kommentaren som du fick: anonym: Det är verkligen sorgligt när unga människor dör och jag tycker att det verkligen, verkligen är synd, men jag antar att hon själv la upp bilden på internet och ville att den skulle finnas där.Jag fick känslan av att du ville ha hennes död som en ursäkt att ta bort den och jag tror nog inte att binta har något emot att ta bort den men om flickan själv la ut bilden på internet tror jag nog inte att hon skulle haft något emot det. Vi kommer alltid att skriva om, lägga ut bilder och kritisera oavsett om folk dör eller inte. det finns till exempel dom som skrivit att det är bra att MJ dog osv, att han förtjänade det...

Men binta skriver i stort sett bara om hennes smink. Om binta däremot hade skrivit att den här tjejen är jätte söt och att hon sminkar sig fint hade du nog med sannolikhet kommenterat något i stil med : Ja hon är vacker, men hon är också tyvärr död. men det är ett känsligt ämne & det var bara min åsikt om kommentaren. R.I.P - till henne

2009-07-11 @ 22:13:30
Postat av: Binta

Ja man får tycka vad man vill faktiskt, kul att ni kommenterar mina kommentarer eftersom att jag själv e så dålig på det, men nu har jag lite tid över och berättar att bilden är borta =)



Bless N Love

2009-07-11 @ 22:16:02
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Ja, trots att jag som Bintas mamma tycker att hennes blogg är bra när det gäller det mesta,s å tycker jag dock inte det är okej att lägga ut bilder på folk man inte känner, särskilt inte när det är kritiska bilder. Binta är 20 år och jag kan inte "förbjuda" henne, men jag tycker det är dumt i alla fall...



Min erfarenhet av bloggande är att man får "äta upp" sånt där till slut, som nu att tjejen gått bort, då känns ännu mindre okej. Bra i alla fall Binta att du tog bort den!

2009-07-12 @ 07:08:24
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Emma

Hehe, jag tycker att det är lite kul att de är så bruna i ansiktet och kritvita på halsen och resten av kroppen. =)

2009-07-12 @ 14:46:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Alva

De där har ju klätt ut sig,

så ser dom inte ut i vanliga fall förstår du väl.

2009-07-12 @ 14:55:11
Postat av: Alva

HAHA NEJ det har dom inte alls? Idiot dom där bilderna är ju från Elverkets hemsida o' dom har vart 100% seriösa o' till o' med fixat sig "Det finaste dom kan" för att de ska på elverket o' där har du resultatet så kiften

2009-07-13 @ 13:42:20
URL: http://sepidehdelparastaran.blogg.se/
Postat av: verro

HERRE MIN GUD!

2009-07-14 @ 02:29:24
URL: http://kuak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0