I got new Babies :)

En del shopping har jag gjort med, behovde lite nytt sa jag drog in till stan for att handla till o borja med ett par skor, men man kommer aldrig hem med bara en sak om man varit i stan och pa shopping humor. hahah det har fick jag med mig hem i alla fall :)


Dom orangea sko snorena var inget jag ville ga runt med, tyckte inte att dom passade sa bra till sa jag kopte vita som jag bytte ut dom orangea med sa fort jag kom hem :)

Vilka tycker ni va finast? Vita till hoger.

Jag kopte aven en ny mascara, samma som jag alltid anvander dior show och sedan ett solpuder fran isadora eftersom att jennifer tog med mitt till cypern hahah.

Kommentarer
Postat av: jennifer katt..

HAHA ja merkte att ja hade tvo st er ja oppna min veska men de nice kommer doda den ner de vinter do harjag so de recker till 3 or ..saknar dig so mycke so ja va tvungen lesa din blogg o ja brinner for ja missa beenie man.... o sushi e fett ackligt :) hahahaha

2009-07-27 @ 23:45:49
Postat av: Edwiiige

Gud vilka fina skor du har köpt. Vart köpte du dom?

2009-08-17 @ 18:27:07
URL: http://mamaciitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0