Dansläger vecka nr 2 är nu i full gång =)

Det va ju ett tag sedan man vaknade upp så här tidigt, men måste man så måste man. Jobb har det varit under hela dagen och en massa, massa dans och rolig undervisning har det varigt, full späckat och en massa nya korreografier =)
Jag och Vendela har ju ett dansläger för stor och små och nu inser man verkligen hur roligt det är att lära ut dans, det är verkligen kul, speciellt när man har så duktiga elever =)

Vi hörs imorgon, btw så är jag barnvakt till lill brorsan idag & imorgon eftersom att mamma jobbar och fritids är stängt hela veckan så den lilla rackar ugen ska med mig o dansa, igen och så ska vi bada på fyrishov imorgon, hoppas han lär sig några moves, han har ju värsta chansen att kunna bli grym innom dansen med en syrra som skulle kunna träna honom hemma. Fast iof så kankse det inte e riktigt hans grej att stå och skaka rumpan, det är nog mer min grej - haha.

Adios Amigos ( vart fan kom spanskan ifrån? =O )

Dans folket =)

Vendela & Moa en väldigt duktig elev =)

Lill B

Vendela, Jag & Moa

Min älskade söta lillebror =)




Kommentarer
Postat av: Lisa

F-n vad söt Mabou är. Han växer ju för varje gång man ser honom ;)

2009-07-21 @ 01:31:36
Postat av: Anonym

haha, dansare!

2009-07-21 @ 03:25:56
URL: http://smellnolimits.devote.se
Postat av: Anonym

han är sååå söt!

2009-07-22 @ 20:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0