Dagen blir som den blir...

God morgon, god morgon!!
Nu är jag vaken, efter många om och men, bråkade verkligen med mig själv för att orka upp i vettig tid. Gårdagen är en gåta & Stockholm/överkörda djur är svaret! Idag är det inte regnigt och hyfsat varmt. Är det kanske så att sommaren är på väg tillbaka till oss? I hope so. Jag ska nog ta å tvätta upp lite kläder och kolla på film innan jag bestämmer planerna inför ikväll. Som sagt så har jag fortfarande ingenting som jag måste göra och det är såå skönt, för  en gångs skull så har gud raderat alla MÅSTEN åt mig.

Min älskade underbara kusin Sap är med i någon slags modell tävling så nu tycker jag att alla snälla söta underbara läsare klickar på länken HÄR och sedan trycker på tummen upp och stöttar henne i det här, nu när hon har fått för sig att göra något bra =) ( två länkar i en smäll sap ). Nu ska jag tvätta, städa undan lite och platta håret innan jag bestämmer mig för något annat! Ps. Mina älsklingar kom hem från bulgarien igår, kanske hookar med dom?!

Bless N Love <3

Kommentarer
Postat av: saptieu

du e bäst kusin :D <3

2009-07-11 @ 14:37:47
URL: http://lostyouth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hon är fin din kusin, lyck till och hoppas att hon vinner. Och din dag kommer säkert bli rolig och spännande som dom alltid blir =)

2009-07-11 @ 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0