Storasyster Älskar Lillasyster!

På bilden: Jag är den korta med flätor på sidan & Jai är den långa!




Oh, Jag har faktiskt världens vackraste lillasyster.
Jag är så glad att ha dig, man kan inte få en bättre syster, tro mig gott folk ,I mean it!
Det finns en person som du kan räkna med genom allt. Det finns en person som skulle gå på lik för din skull. Det finns en person som skulle ta en kula för din skull. Det finns bara en person som skulle göra ALLT för dig. Det finns bara en person som är snyggare och smartare än dig lillasyster. Och det är inte någon utav dina kompisar som skulle gjort något utav det här, utan JAG. Japp Jag Binta din pepparkaks storasyster!

Kommentarer
Postat av: jainaba

neämen fan va söt du är då storasyster, jag älskar dig du är bäst :) .. Jag finns här för dig när som helst det vet du! jag älskar dig <333 // lillasyster

2009-01-09 @ 11:36:45
URL: http://jainaba.blogg.se/
Postat av: Teres

Va söta :)

2009-01-09 @ 13:27:53
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: länge leve palestina

binta jag har läst alla dina inlägg om palestina och jag tycker verkligen att det är grymt att du engagerar dig så mycket... det du skriver är så rätt.



kom på demonstrationen den 10de i stockholm.



låt oss visa israel vad vi tycker om deras slakt...



GAZA SOLIDARITET.

2009-01-09 @ 16:26:50
Postat av: Tonårsamorsa

Hehe! Vackert, gulligt! Jag ska spara den här bloggen tills ni försöker klösa ögonen ur varandra i en catfight. Bara för att påminna er, liksom... Gimme some löööv! Hehe...



♥♥♥

2009-01-09 @ 20:22:55
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0