Jag har gjort hela Uppsala gott folk, så det blir fest på en ny nivå!

Vaknade upp för inte så längesen har börjat packa väskan inför en helvild helg i Sthlm (som vanligt) jag vet men det finns ju inte direkt något bättre att göra i Uppsala om man säger så. Har gjort allt som går att göra i denna stad, festat med alla människor som e värda att festa med, jag hittar precis överallt. Jag kan gator utantill (då e det illa)och kan hela stans bussar utantill, vart dom går och när dom går från alla ställen (jag kan det uttantill på riktigt, ja vet det ÄR sjukt) den kunskapen delar jag även med min Bästis Sofia, fast hon e överdriven hon kan typ lantis bussarna  - haha . Behöver jag säga att jag har röjt den där staden och gjort den osäker i hela 19 år (som min mamma brukar säga) Och en förändring skulle inte skada. Inte alls.

Förändringen kom inte bara för att det "behövdes" en förändring utan den kom för att jag vill upptäcka saker å ting, jag vill känna den kännslan att vara någonstans där man aldrig varit förr å bara se sig omkring (har inte gjort det på år å dar,konstigt nog för så som jag flyger å far) Och det är så skönt att inte känna eller veta något om varje människa man tittar på, som man gör i uppsala. Hur många tror man inte att man känner igentligen, fast man inte har någon aning om hur personen är eller tänker. Aja som dom flesta redan vet så har jag ju så gott som bosatt mig i Sthlm dom senaste 3 månaderna ungeffär, en av anledningarna nämnde jag just, men det finns fler.

Men det är nice.....

Det blir party för fulla halsar och utgång ikväll eftersom en viss person blir Gubbe idag. Jag ska ta en massa massa bilder så att jag kan dela med mig av mina bravader till er, mina  lövlej läsare, eller hur?..det va bra längesen jag fotograferade mycket och la upp bilderna i bloggen.Men Skyll inte på mig, det är Facebooks fel, I think  =/. Dumma Facebook.  Allt o' alla bilder hamnar ju där nu för tiden, varje dag är det någon ny som taggar mig typ. men det e nice, mycket bilder det är så vi kommer ihåg dagar, kläder o allt vad en bild kan innebära. Som sagt en bild säger mer än tuisen ord riight..? Nää ska väll ta o packa ihop det sista o' få i mig någon frulle så jag inte börjar härja på tom mage för det skulle nog inte sluta så bra, illa illa. Kanske, kanske hinner med ett blogg-inlägg lite senare innan jag drar eller precis när jag kommit fram, det beror på vad som tillåts av folket runt om kring mig. Bjuder medan på några gamla festbilder från People i uppsala när Lazee va där och uppträdde =) PIZ  AOT!! - hahaha skön stavning, ja gillart =)

Lazee & Jag          -   Mathilde & Jag                 - Tjejerna & Jag i mitten           
                    
Nicole - åh kvällens godis, som de blev mkt utav.                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0