41 questions!

Sammanfattning 2008

Gjorde du något år 2008 som du aldrig gjort förut?
Hmm, Jaa det gjorde jag =)

Höll du några av dina nyårslöften?
ah i typ 3 dagar =/

Blev någon av dina vänner förälder i år?
haha nej inte i år.

Dog någon som stod dig nära?
Ja, åh det är så hemskit =(

Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha 2009?
"Pappa" =(

Vilket/Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Studenten 5/6-08
När jag Vann DancehallQueen 12/6-08
28/10-08
29/10-08
10/12-08
2/3-08
14/2-08
6/5-08
Jag har så otroligt många och härliga minnen och datum jag aldrig kommer att glömma mm...

Vad var din största framgång 2008?
Dansen.

Största misstaget?
Var nog att inte inse i bröjan av året att en viss person inte var mer värd än min skit!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej tack och lov, lite bränn skador och onda knän efter dansen med man måste ju lida om man vill komma någon vart!

Bästa köpet?
Gambia Ticet!

Vad spenderade du mest pengar på?
Oh My Good (skäms å säga detta) Men jag tror fan det är mat alltså, Subway & Max är mina absolut bästa vänner!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Någon kom in i mitt liv från ingen stans och gjorde mig sjukt glad. Alla danstävlingar man vunnit har gjort mig riktigt glad med, Men allra lyckligast var jag nog från morgon till kväll på min allderless egna studentdag!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
T-pain ft. Ludacris - Chopped n Screwed
Rihanna - Rehab
Junior Natural - This is my story
Elephant man - Nuh Linga

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt sjukt mycket gladare =)

Vad önskar du att du gjort mer?
Litat på mig själv före andra!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på andra före mig själv!

Hur tillbringade du julen?
Med en härlig, under-dunder-bar kurdisk familj, jag hade sjukt trevligt!

Blev du kär i år?
Jaaa-a omg efter många om och men så blev jag ju det =)

Hur många förhållanden?
Ja du det blir ju 2.

Favoritprogram på tv?
desperate housewifes, weeds.

Största musikaliska upptäckten?
att jag...inte kan sjunga, inte ens i duschen =(

Något du önskade dig och fick?
Jag fick tillbaka Kärleken!

Något du önskade dig men inte fick?
En fet stads jeep & körkortet inslaget i ett å samma paket med siden snöre?! haha

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Min Då varande pojkvän och alla mina bästa vänner överraskade mig med en stor fest i gottsunda, jag blev kidnappad och bortrövad. haha helt sjukt rolig födelsedag - tack ska ni ha, den kommer jag att minnas =)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Om Jeepen jag hade fått, var rosa =) haha

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
hur då stil? helt heten kankse?!
Kläder : jag köper bara det jag tycker är snyggt. om inte den nyaste gucci-pucci-mucci väskan som inte kommit ut i affären än är snygg, så köper inte jag den bara för att lixom. Men hade det varit adidas hade jag spikat köpt den =) haha

Vad fick dig att må bra?
Min Absolut bästaste vän, kärleken, Kiara min hund och min underbara familj och släkt!

Vem saknade du?
hmm. VEM jag saknade? det beror på NÄR under året man menar. Från och med den 28/10-08 så var det Lamin "pappa" Jawla helt klart, det har aldrig gjort så ont i mitt hjärta som det gjorde den där dagen. Och självklart Kiara.Men innan det så var det mormor..

De bästa nya människorna du träffade?
Oj många unferbara människor har jag träffat som inte kommer att försvinna ur mina tänkar eller mitt hjärta så lätt.

Årets sötaste?
Mamsegull <3

Årets hetaste?
That guy with the droppe - aaaa,hahhahahahah

Årets största kärlek?
Mr. Nouri

Årets besvikelse?
Mr. Unfaithful kan vi kalla honom! - hahah

Årets bästa?
Sofia Eriksson the one and only!

Årets snällaste?
Kijaja Kijaja Kijaja. Kiara <3

Värsta dagen på året?
Alla datum som innebar döden och som har varit jobbigt på ett eller annat sätt!!
30 Maj
28 Oktober
10 December

Hur många one night stands?
Inga - Har ju knappt fått någon chans att vara singel!

Årets största förlust?
Pappa =/

Vad blev årets nyårs löfte?
Jag har 2 löften.
* Att sluta röka helt och hållet (har dragit ner nu från ett paket om dagen till endast 1-3 cigaretter så jag e på god väg)
* Att alltid göra precis som jag känner för och det som måste göras för att jag ska må bra!

Några sista ord som lämnar 2008 och gör 2009 ljusare för oss:
Det där med att man verkligen ska ta vara på den tid man har med folk man faktiskt tycker om och bryr sig om ska man faktist göra, man vet aldrig när det är försent eller när det är över. Såra aldrig någon som betyder något, du kan såra han eller hon en gång för mycket och sådant går att förlåta men aldrig att glömma! välj dina ord noga!

Vill tacka några extra speciella människor som jag verkligen älskar:
Saufan
Burre
Mamsen
Syskon
Papsen
Släkten (hela feta släkten)
Åh lite enstaka vänner, ni vet vilka ni är!



Diana Och Binta in the S - Bigtown!

Kommentarer
Postat av: Deylicious

hahah jag dör "mr. nouri VS mr. unfaithful" hahah girl ure officially chopped & screwed



saknarejjjjjj <3

2009-01-09 @ 11:19:59
URL: http://smokinashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0