Skulle vi dela på EN cider eller?

Måste bara berätta om den snålaste killen jag stött på ute på krogen ever!!
För ca. 2 månader sedan så var jag ute i stockholm med en tjej kompis som heter Zema. Vi började våran kväll inne på starbar och vi hade det sjukt roligt. Efter det så gled vi vidare till Chapplins och bara chillade med våra as goda, stora drinkar, hur som helst. När vi står vid baren så kommer det fram en kille (svenskt utseende, blont hår å hela köret) och frågar om han får bjuda på en öl och enligt Zema så var det öl han ville bjuda på eftersom att det är så billigt ( jag tror oxå på den teorin) . Jag säger att jag inte dricker öl och han frågar då om vad jag dricker, jag säger typ cider å drinkar så där lite kaxigt så han ska fatta att vi inte vill honom någonting. Killen beställen EN cider och i mitt huvud rullar orden : din snålis ser du inte att vi är TVÅ stycken?, eller hade du tänkt att vi skulle dela?, eftersom att det verkade som att han "flörtade" med oss båda.

Iallafall så gick jag och Zema och satte oss vid ett bord och började små prata lite då snubben och hans kompis kommer och sätter sig brevid. Jag dricker från min drink eftersom att den var så god ville jag dricka upp den först så cidern står på kanten av bordet där bordet tar slut och killen sitter på den andra sidan om mig. Efter en stund när han har försökt prata med oss och sagt så dåliga repliker att dom inte ens är värda å nåmnas så säger han : får jag ta lite av cidern, det var ju endå jag som köpte den? Jag: Öh ah självklart. Efter en stund säger han: kan jag ta den eftersom du inte verkar vilja dricka den ? och i mitt huvud rullar meningar som : men va fan driver du?, ska jag dricka två saker samtidigt eller? men jag säger bara ja självklart. och efter det så går han. - hahahaha jag deckar av garv.

Varför i helvete ska han ens bjuda mig om han vill ha tillbaka den? och om han nu hade lite pengar så varför ens bjuda mig från första början?, tror han att jag vill ha honom bara för en drink eller?....Jag dricker ju knappt lixom...
aja rolig snubbe var det iallafall, han förföljde oss lite grann med men vi kom undan med livet i behåll. En händelse av en niight som jag bara var tvungen att dela med mig till er, trogna o nyfikna läsare...ciao!!

-Bless n fucking love to palestina, glöm inte vad israelerna gör bara för att ja inte skriver om det, för det gör inte jag!!

Zema & jag denna under, dnder kväll!!

Kommentarer
Postat av: fatma

HAHAHAHAHAHAHA!

2009-01-29 @ 10:17:18
URL: http://fatmamadeleinemassry.blogg.se/
Postat av: zm

HAHAHAHAH jaa snålaste snubben eveeeer

2009-01-29 @ 11:18:53
Postat av: Linda

du är himlade vacker !

2009-02-03 @ 12:36:12
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0