Vart finns gud när man behöver honom?

Jaha så nu försöker Israel alltså att dölja det dom håller på med i Gaza!!
Dom andvänder fosforbomber som skapar förfärliga brännsår då den kommer i kontakt med hud, kan även bränna ner hus. Det är Human Right wach  som anklagat Israel för att ha använt vit fosfor i Gaza. Andledningen är för att Israel vill dölja det dom faktiskt utsätter människorna i Gaza för. Denna artikel är skrivet på aftonbladets sida och vill ni läsa mer så länkar jag till det HÄR!!

 Det är hemskt och jag blir så arg, så arg, så arg. Alvarligt talat så får Israel ge upp. Challas ni har erat land dra tillbaka era styrkor låt den lilla lilla biten av Israel som palestinerna fått vara ifred. Dom ligger i underläge, ge er på någon i eran egen storlek istället som kan försvara sig på samma sätt som ni kan, som har tillgång till vapen, skydd och allt man bör ha för att ha någon chans i ett krig. Asså världen, vart är vi påväg?!  Bangar någon på att åka med mig till palestina och hjälpa till?!


Vart fan är gud när man behöver honom?!!
MAMMAS svar på min fråga: Han ger oss prövningar vi oftast inte förstår! Guds prövningar är outgrundliga!
Okej tack mamma men det var inte svar på min fåga. Jag frågade VART han var!
För övrigt läs vad mamma skrivigt om konflikten, klicka bara på länkarna!

Men glömm inte att BOJKOTTA ISRAEL!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har rätt bojkotta fittorna

2009-01-10 @ 23:35:49
Postat av: levi

motherfucker sug ditt äckliga kuk as..

2009-01-11 @ 00:17:30
Postat av: nogon

Kuk i israel och deras mammor. det är ett folkslag utan hjärta!

2009-01-11 @ 00:50:54
Postat av: Ayman

Bojkotta Horungarna Israel !!!!!!!!!!!!

2009-01-11 @ 00:59:17
Postat av: hareg

JAG FÖLJER MED DIG SYSTER ;d

2009-01-11 @ 15:12:14
URL: http://haregamanuel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag följer oxå med hade inte bangat det minsta

2009-01-11 @ 21:58:45
Postat av: Mr. Anonym

Det faktum att staten Israel mer än 60 år efter att den grundats än en gång måste gå till krig för att upprätthålla sin tvångsfördrivning av den palsestinska majoriteten är ännu en bekräftelse på dess misslyckande som judarnas "förlovade land"

2009-01-12 @ 01:21:30
Postat av: Ahla Donia

Bojkotta israel!!!

Länge leve Palestina, & krossa sionismen!

2009-01-18 @ 11:43:25
URL: http://ahladonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0