Lite allt möjligt, så där snabbt bara!!

Jag vaknade upp för inte så längesen har inte sovit särskilt länge i natt eftersom att jag håller på och vänder tillbaax på mitt dygn. Jag somnade väldigt sent igår, låg och pratade med B en liten stund, han hade gjort mig orolig så då fick han göra mig Oorolig igen. Den senaste veckan har jag haft mardrömmar, helt sjukt. Jag som aldrig brukar drömma konstiga saker, men det gör jag nu.
Drömmen jag hade i natt var dock inte lika hemsk som den jag hade natten innan t.ex. men det var fortfarande ingenting "nice" jag drömde om. Nu har jag bråkat med mamma hela morgonen, hon är så fucking jobbig. Världens jobbigaste människa tro mig. Hon älskar att bråka om onödiga saker och hon älskar att skrika och jag älskar att hålla för öronen när hon gör det- ha!

Nu sitter jag och Mabou uppe i mammas rum för att få vara lite för oss själva. Väntar på att Tablo ska ringa mig för vi ska fixa lite grejer tillsammans, om det nu går. I hope so. Ska hem till Hani lite senare i kväll och mixa lite låtar till tävlingen för mina elever och Zumbas som är om exakt 7 dagar. Ååh jag längtar så mycket till tävlingen, inte för att mixen är klar eller våran koreografi och inte för att vi har någon chans att inna eftersom att vi är ute i sista minuten med dansen (som vanligt) men endå det är helt sjukt roligt å känna lite press på sig själv som man gör när det är tävling, stora som små TÄVLINGAR =) Ska ta och hoppa n i Duschen alderless strax medan så kan ni ju få se här vad Israel gjorde med två små pojkar. HEMSKHETER!!


-BLESS N LOVE TO PALESTINA!

Kommentarer
Postat av: FATMA

Svar:

HHAHAHAHAHA FAN DET E LATJ IDJÖÖÖT

2009-01-11 @ 17:00:21
URL: http://fatmamadeleinemassry.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej tjejen!

Jag älskar din blogg ! hittade den genom din mammas and im so glad i did!

Själv bor jag i stockholm och har för mig att jag sett några av dina dansuppvisningar (not so sure tho), but anyways, keep up the good work gal!



Jah blesss

2009-01-11 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0