Vila i frid nu Helene "Ängeln" Almgren

Jag kom precis precis hem från Norrköping & årets första begravning ( hoppas det inte blir några fler) men även den andra begravningen innom väldigt, väldigt kort tid. Usch så hemskt!! Det var väldigt bra att jag gick på begravningen för innan dess hade jag inte riktigt insett att Helene in fans kvar hos oss längre....nu fattar jag det. Jag förstår nu att det inte finns någon som helst chans till att få tillbaka Helene, hur mycket man än kommer att sakna henne. Jag vet att många sörjer och många tänker på dig som en fin, glad och en väldigt väldigt hjälpsam människa. Helene ägnade mycket av sin tid framför datan och bloggade även väldigt mycket själv och var väldigt stor innom blogg-världen, kände man inte till henne eller hade fått någon kommentar av henne på sin blogg så va ens blogg varken viktig eller stor. HÄR är hennes blogg och där kan ni följa henne hur hon hade det på slutet och kämpade mot Cansern. Jag saknar dig så enormt mycket Helen du finns i allas våra hjärtan. R.I.P. Helene Almgren!


En ängel som alltid önskade

att få vara fri har nu blivit det

Hon lämnade marken så

vackert, inget kunde hindra henne

Himlen har fått tillbaka sin ängel

Hon flyger nu fri som en fågel

Men här på jorden saknas en

ängel






Jai(närmast) & Jag i Kapellet!


Helene Almgren


"Han" har hämtat tillbaka en utav sina änglar.... kanske var hon en favorit, så som hon var för oss.
Kännslan är inte längre obehaglig, Jag har förstått att döden är en del av livet och att livet är någonting som måste gå vidare för oss som finns kvar här. Oavsett hur jobbigt det kan kännas. Så det är dags att ta farvärl nu......Så farväl Helene Almgren, saknaden är stor och du lämnar ett enormt tomrum bakom dig, det hela gick för fort =( . Vila I Frid!


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Vila i frid, Helene! Tack för att jag fick känna dig och tack för att jag fick vara din bloggsyster!!

2009-01-12 @ 22:04:00
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

Stavningen är Cancer

2009-01-13 @ 16:41:46
Postat av: Binta

Anonym:

och? ser det ut som att jag bryr mig om att ja gjorde ett stavfel, det va ju inte cancern jag ville få fram i detta inlägg såå onödigt å kommentera. Gå tillbaka i andra inlägg då ja skrivit mer om cancer så ser du att det e "stavrätt"

orka ens lägga ner tid på att kommentera något sånt när jag skrivit om att någon dött, skäms du inte?

kommentera inte anonymt heller nästa gång fan!!!!!

2009-01-14 @ 14:40:09
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: rebecca

vila i frid :/ RIP <3

2009-04-29 @ 01:53:40
URL: http://fashionminded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0