Gillar o Ogillar!

Jag förstår inte ens varför jag låter mig själv påverkas av dina onda ord & handlingar, slut på det kan jag ju tala om!!

Binta Gillar : Jag måste göra en jätte hyllning till min lillasyster jainaba hon är den mest perfekta lillasystern som man kan ha, på alla sätt. tro mig. Många säger så om sina syskon men jag menar det verkligen, värkligen från hjärtat - tack för att du finns!!
Binta Ogillar: Att mr. Right bor i en annan stad än mig. Åh i neeed you <3




Dagens ord som sades till mig : Du är one of a kind o ja har ingen aning om va ja skulle göra utan dig. fett skumt att jag levt 21 år utan dig :S

-Bless

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va söt du är, tack hjärtat mitt du vet att jag älskar dig skit mycket. & du vet att jag alltid finns här vid din sida <3 .. Du är den bästa storasystern man kan ha!! Jag dör för dig. // Lillasyster <3

2009-01-13 @ 22:35:39
Postat av: Emelä!

Dina dagens ord gav mig gåshud!!!

2009-01-20 @ 14:11:11
Postat av: Binta

Lillasyster: ja det vet jag hayati. Jag älskar dig galet å dör för dig med<3

Emelä!:

Det fick jag med när jag fick höra dom =)

2009-01-21 @ 05:47:56
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0