20% Av vinsten går till Palestina!

Hejsan för någon månad sedan så skrev jag ett inlägg om ett företag som heter Uf rasta då dom skulle ha sin release fest på Orange i uppsala och många artister var med och medverkade bla. Jacko med hela labyrint productions men även Zumbas. Jag berättade att det var en tjeje kompis till mig som hade startat  företaget tillsammans med några från sin skola och att dom säljer T-shirtar med olika betydelsefulla texter på och i olika färger.

Jag hjälpte då till att stå som modell med några andra och gå en liten visning för att visa upp dom fina t-shirtarna. Nu kom jag dessutom på att 20% av inkomsterna går till Palestina så det är ju jätte bra om jag tar upp detta igen då det är lite mer aktuellt med konflikten i Gaza och för er som vill hjälpa till på något sätt och inte bara tycker att tröjorna är helt sjukt fina tycker jag ska passa på och köpa dom nu, det är ingen Julrea på dom men tänk på Palestina och tänk på att du får en T-shirt som endast ca. 20 andra personer har, inte Illa vah?! här e lite bilder på några utav T-shirtarna!!

-Bless to paletina


                               Det står på tröjorna:  Grön: One love One unity
                                                              Lila: Im blind to you heters
                                                              Vit : Framsidan:Love di life you live   Baksidan:Live di life you love


Kommentarer
Postat av: youssef

:O

Jag har sett dig någonstanns för några månader sedan och har letat efter dig ända sen dess.

Jag är nämnligen artist som snart ska spela in en musikvideo, och jag är fast besluten att ha med dig i den (;.

Det känns overkligt att jag hittade dig, hör av dig om du är intresserad så berättar jag mer.

Mvh/ Youssef Acelemonte

2009-01-12 @ 17:57:13
Postat av: B

2009-01-13 @ 09:37:48
Postat av: Anonym

vart finns dom att köpa kan man beställa dom genom internet?

2009-01-13 @ 09:39:15
Postat av: ...

vart kan man köpa dom där t-shirtarna :)?

2009-01-13 @ 15:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0