Hon börja svära på något språk o ja svär på svenska med halvslutna ögon!!

Har varit hemma hela dagen, kollat på film och allmänt latat mig...skönt!
Vaknade vid 12 ugefärr. Kollade mig omkring i min lägenhet och insåg då hur min tvätthög har växt otroligt mycket... otroligt mycket, på en otroligt kort tid. Jag förstår inte hur eftersom att hälften av kläderna som ligger i tvättkorgen har jag inte ens använt, jag har knappt rört dom. 

Det brukar vara så, jag tvättar o allt e rent sen när jag ska iväg någonstans och har väldigt, väldigt brottom och verkligen inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig så kastar jag ut allting på golvet eller sängen, provar, blir inte nöjd, provar igen, ännumer missnöjd,provar en gång till å det funkar verkligen inte, sedan så tar jag oftast det som jag provade först iallafall, fast jag inte är nöjd. Jag har en tendens att låta kläderna ligga kvar och när jag kommer hem o ska städa undan det värsta så kastar jag allt i tvätten, så jag fattade plötsligt varför min tvätthög har växt så otroligt mycket på så otroligt kort tid. Suck...!!

Iallfall så baeav jag mig mot tvättstugan och BOKADE in MIN til mellan 12.00-15.00. När jag sedan går upp och hämtar min stora tvätt och kommer ner igen så står det en tant i tvättstugan ,i den tvättstugan där JAG bokat MIN tid. Ååh nej tänker jag, eftersom att jag verkligen inte pallade tjaffsa med någon jävla tant på 50 år som ska gnälla över något. Jag säger något i stil med att jag har bokat tvätt tid och innan hon ens hunnit öppna käften så inser jag att hon är agressiv och dessutom så kan hon inte ett endaste ord svenska.Ååh nej 50 år, gnällig och kan inte ens svenska,hur ska detta gå?.

Hon säger typ : Klogan 12...Klogan 1 och pekar på mig. Jag säger: ja jag har tvätt tid klockan 12 men nej inte klockan 1. Vi fortsätter och jag blir skit irriterad på henne för hon fattar ingenting och hon blir irriterad för att hon inte kan få mig att förstå vad hon menar. Hon börjar svära åt mig på något språk och jag svär på svenska med halvslutna ögon eftersom jag knappt vaknat för att orka med sånt.

Tillslut säger hon klockan 1 och pekar på mig sedan så pekar hon på tvättmaskinen och jag säger: okej jag tvättar klockan 1. Det var ca 15 minuter kvar innan klockan blev ett så jag ställer mig utanför och väntar på att hon ska bli klar. Men efter en stund så säger hon: du (pekar på mig) tvätt(pekar på ena tvätt maskinen) och säger jag(pekar på sig själv) tvätt ( och pekar på den ANDRA tvätt maskinen) och jag tänker: Oh nooo så du ska tvätta i den ena maskinen på MIN tvätt tid och jag i den ena fast det är MIN tvätt tid? hon nickar och jag pallar inte tjaffsa så jag kastar in min tvätt, svär och går skit surt därifrån.

Så nu hann jag bara tvätta två jävla maskiner vilket innebär att jag måste boka en ny fucking tid imorogn, fast jag inte har tid med sånt och inte kommer hinna göra ett piss annat. Åååh vad irriterande tanter kan vara.... Aja jag har iallafall bokat den endaste tiden som fanns på hela dagen (förutom kl 06.00-09.00 men ja tvättar inte innan tuppen gått upp på morgonen lixom)och det var samma jävla tid från klockan 12.00-15.00. så imorgon kommer jag att vara hur stressad som helst. Men det värsta skulle nog vara om hon var där i tvättstugan igen, då döör jag.

Nu ska jag iallafall hem till mamma, ska nog spela in ett video inlägg med sara - hahaha. så har ni något att roa er med under helgen. Ska fixa till mig å platta mitt affro-burr med. Imorgon bär det av mot Stockholm eftersom att min farmor varit i mecka för inte så längesedan så ska hon ha en fest hemma hos min faster så jag ska på party med släkt o en massa gambianer...Oooh Verry nice, me like a lot!! på återseende mina vänner.

-Bless n Love to palestina

Det är typ såhär jag såg ut imorse när jag gick upp med tvätten!!



Kommentarer
Postat av: ahla donia

hahahahahahaha, ja du det är alltid gamla kärringar som ska tjaffsa med en i tvättstugan hände alltid mig förut..men tack o lov att ja har tvättmaskin hemma nu:D:D

2009-01-29 @ 22:57:09
URL: http://ahladonia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

har alltid sagt att jag aldrig aldrig kommer bli en bitter gammal kärring utan den här mysiga tanten som pratar med alla.. haha det finns fööööör många griniga tanter alltså :S

2009-01-29 @ 23:08:21
URL: http://mastemingla.blogg.se/
Postat av: ingen bitter gammal kärring här inte

vad fan har dom i tvättstugan och göra om dom inte förstår våra regler, hur ska dom kunna starta maskinen ?????, stå på dig nästa gång,

2009-02-03 @ 09:11:08
Postat av: Binta

ahla donia :hahah Åååh lyckost dej som har tvättmaskin hemma, jag vill också ha det :P



Rebecca: haha ja ajag håller med dig jag ska oxå bara bli en glad tant, ja lovar ;)



ingen bitter gammal kärring här inte : haha jaa det e ju det som psykar mig ...haha aa men jag var alldeles för trött denna gång men nästa, jag lovar ;)



2009-02-03 @ 14:57:34
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0