Sara G in da house!

Okeej jag och sara hade så otroligt tråkigt igår kväll så vi gjorde en video-blogg. hahaha säger jag bara, aah ni får se själva. tror nog den är lite roligare om man känner Sara. Det här är Saras riktiga blogg förresten, hon heter alltså inte Idominsalva.blogg.se som hon säger att hon heter. men idominsalvan fanns tydligen på riktigt :O ofta man döper sin blogg till det - haha.  "hur gammal är mashmud?... Hmm 32 " "när kom han till sverige?....Hmm ahn kom Iförrigår" - hahahaha
Bästaste, ja svär ni måste kolla på sara ... Peace out!





2
Uploaded by Bopsi

Kommentarer
Postat av: fatma

hahaha ah ni var helt sjuka ringde mig åh grejer åh lekte kissiie ehahahaha men idioter jag kan inte se videon ju dt står att den är privat och att ngn måste länka mig den.

2009-01-22 @ 22:11:25
URL: http://fatmamadeleinemassry.blogg.se/
Postat av: Sanna

går inte o kolla på den för att den är privat och man måste vara vän för o se den :S

2009-01-22 @ 23:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0