Monas Rumpa är Svart!!

Här kommer ännu ett videoinlägg från moi.
En uppföljare på det förra fast detta handlar då om rökning, hahah.
Jag ringer Fatma på riktigt i inlägget och hon hade ingen aning om att vi filmade eller så, men jag messade henne direkt efter vi spelat in för att säga att det hamnar på min blogg och att hon kanske framstår som lite "osmart" eftersom att det tar så jävla lång tid för henne att svara på vad haffad betyder, hahahahaha fatma assow. Men hon hade sina aningar om att det hade med bloggen att göra eftersom att jag gjorde till min röst så mycket. Förresten gott folk, Monas rumpa e kolsvart å babyle'n, Black n frÄsch älleh?! Närå, men jag vill ännu en gång varna känsliga tittare, om du inte har humor o är en "tant" på 35+ som stör sig på alla unga människor som lever livet medans du själv sitter hemma med 3 barn o önskar att det fanns något mer för dig, oavsett om du älskar dina barn väldigt mycket, men faktum är att livet sprungit ifrån dig och du är så sur å bitter för det så du vill bara hitta en massa fel hos folk som kanske  bloggar om provicerande saker å är inget störande så ser du till så att det finns något störande hos denna människa, allt går- haha
Skämt, skämt å återigen skämt....Kolla klippet å säg vad ni tyckte!!


Kommentarer
Postat av: Black Spider Monkey =)

Haha så klart min rumpa e svart din firriiii.. hahaha

Å förresten även om jag e äldre än dej så e de DU som har lärt alla röka å jag vet inte vad.. shaaajjjt.. Jag deeeckar.. du måste video blogga om aaaaallllllttt.. DUNDER!

2009-01-27 @ 23:04:19
Postat av: fatma

HAHAHAHAHAHAHA ASSÅ BIIIIIINTA FUCKING PSYKOS

2009-01-28 @ 16:24:50
URL: http://fatmamadeleinemassry.blogg.se/
Postat av: cheyenne

hahaha dunder som vanligt älskling

2009-01-28 @ 19:09:17
Postat av: Emse

Hahahahaha fan va kul gjort! Du bortde ju bli skådis, riktigt grym improvisation som fick mig o garva :D

2009-01-29 @ 22:04:51
Postat av: abdileone

hahah vilken flummare

2009-02-15 @ 09:24:07
Postat av: Felicia

Hahhaahhaah fett kul du e B , äälskar dig oo din blogg är så himla bra :D

2009-07-26 @ 14:58:26
Postat av: FMM

HAHAHAHAHAHAHAHA BIIIIIIINTA, ÅÅÅÅÅÅÅÅ VA LÄNGE SEN! FATTADE NOLL DEN DAGEN

2009-08-25 @ 17:49:37
URL: http://missfattyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0