Lördag kväll...

Helt klart bästaste utgången på länge ska jag bara börja med att säga.
Åkte hem till Vendelas kusin (i Sthlm, för dom som missat att min helg tillbringades där) där jag mötte upp Mathilde,vendela, malika & aida. Vi fixade oss gick hem till Emelie å hämtade mina grejer som var kvar där efter fredagens bravader. Käkade 2 feta Pizzor med Vendela och Aida medans Mathilde & Malika var på selams födelsedags middag. Vi fixade o trixade med att fixa till hår, kläder o smink.

Sedan så kom Mona som tyvärr inte kunde följa med ut eftersom att hon har tappat bort sitt pas IGEN typ tredje gången på knappt ett år. Hur fan lyckas man å hon ska vara 21 snart 22 å kunna ta ansvar över sina värdesaker o ägodelar, Mona allvarligt talat det måste bli skärpning. Gör ett leg o pass nu så du har två utifall att ett skulle försvinna, eller så att du har ett kvar NÄR det andra försvinner, för det är bara en tidsfråga gamling!

Hur som hälst så hade jag o aida lite krig om vem som var snyggast, vendela var också med i början av kriget men drog sig ur snyggt utan att någn märkte det. Jag: Fuck u vänta bara tills jag har fixat mig då blir jag mycket snyggare än er!
Aida: hahah vi behöver inte ens fixa oss.. Binta: haha skämtaru med mig?...du behöver en extreem makeover... och i den stilen kunde vi fortsätta i evigheter tills vi båda kom överens om att vi var lika fina, haha.

Vi gick till ett ställe som heter Kingstown, bra musik o härliga människor. Stämmingen blev ännu bättre när våra kära pojkar kom från Uppsala, helt oväntat. Muhammed, Messut, samson mm.. Dunder grabbarna hade inget för sig så dom tog bilen till sthlm för att festa o vi hade skit kul. En psykande människa dök dock upp å fuckade upp humöret o Mathide fick en riktig flippination (hon lackade) när hon såg Anxiiiktet. Oja en dunder kväll var det verkligen, inget å leka med.

Sedan så vart det hem gång å tjejerna skulle tillbaka till Vendelas lägenhet där Mona hade suttit hela kvällen o väntat i sin ensamhet som ett svart träsktroll som hon är.  Här kommer det lite bilder från kvällen, när jag får fler bilder så kommer fler bilder upp =)

Binta

Vendela, Aida & Mathilde
Vendela,Aida,Mathide
Malika & Jag
Malika o Binta
Mathilde, Aida, Jag & Vendela

Aida, Malika & Jag
girls


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack för att du gillade dem! De är köpta på din sko...jag bara äälskar dem. :P Grymt snygga va?!

2009-01-28 @ 19:34:37
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah K2 är fan största pundarstället tyvärr , men med bäst musik

2009-01-29 @ 19:45:50
Postat av: Black spider monkey

Du e rolig.. jag väntade inte alls i min ensamhet gumman.. Jag hade faktiskt ett par kill kompisar över å jag hade de fett kul oxå.. biaaaaaaaaatch =)

2009-01-31 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0