Gårdagens & Dagens!!

Igår: Dansen gick jätte bra och det var jätte roligt att få uppträda för en massa olika människor i en massa olika åldrar. Bäst respons fick vi nog från dom som gick i 6:an eller så var det bara dom som var mest oblyga när det gällde å  säga vad dom tyckte om dansen för dom berömde och skrek allt rakt ut. Medans dom som gick i t.ex. 9:an var mer tillbaka dragna och bara applåderade, men man såg på dom hur mycket dom gillade det och gillade verkligen våran dans och satt och log under hela dansen i princip =). Efter dansen och workshopen åkte vi hem tillVendelas kusin i näckrosen och satt å chilade där. Vi hade sjukt roligt och gjorde en massa roliga saker, hahaha Chonii!! Sedan så mötte jag B o vi åkte hem.

Idag: Vaknade med världens nackspärr, asså helt sjukt överdrivet ont gjorde det. Så ont att jag började grina och jag som bara gråter på begravningar så ni kankse förstår hur fruktansvärt ont det gjorde. Jag har fortfarande ont, men inte lika ont har smörjt in med salva och lagt en flaska med varmtvetten på så det mjukas upp igen o ja inte är så stel. Men jag har ont i hela kroppen annars med. Axlarna, ryggen, armarna, benen, vaderna, låren ....aa you name it assåw!!

Nackspärr är dessutom någon som jag får typ en gång vartannat år, typiskt att jag ska få det nu.
Vi får se vad som händer idag, har inte bäestämt mig än...peace!!


Kommentarer
Postat av: sofia

binta, jag behöver prata med dig. om dansen :)

2009-01-14 @ 21:34:27
URL: http://sofialuke.blogg.se/
Postat av: hengameh

yeahyeah du har nackspärr .. skjj

2009-01-15 @ 13:36:25
URL: http://hengamehochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0